Mijn Series +

Fijne Feestdagen en tot Volgend Jaar! - Seizoen 1 (2020-2021)

Nederland
Familie

ontwikkeld door jarno1975, HALVE TAMME., Heino en stinissen

Het was een heel gek jaar waar veel gebeurd is, zowel wat betreft het coronagebeuren als met de metersite(s). Een nieuwe eigenaar is gekomen en dat zorgde af en toe voor wat wrijving. Wat betreft TV-meter en Moviemeter staat er voor volgend jaar ook het een en ander te wachten door de samenvoeging. Hopelijk gaat dit veel verbetering brengen en zorgt dit voor (nog) meer gebruikers op TV-Meter. De crew wil bij deze iedereen prettige kerstdagen en een fijne jaarwisseling toewensen en we hopen dat we jullie allemaal nog lang kunnen verwelkomen op deze en de andere metersites!

1. Fijne Kerstdagen - Part 1
  2. Fijne Kerstdagen - Part 2
  3. Fijne Jaarwisseling
  4. Gelukkig Nieuwjaar
HALVE TAMME. (moderator)
Vrolijk Kerstfeest en een Mooi 2021.

Op naar een Sterk TV Jaar!

Warme Groet;

H. T.

avatar van ZAP!
Geen gastrol voor de sphynx van HALVE TAMME.? Ik zie 'm niet op de poster in elk geval...

Maar van hier ook fijne dagen en het beste voor '21 gewenst!

avatar van brawljeff
Fijne feestdagen en ik wil de crew hartelijk danken voor weer een jaar met een fantastische inzet. We gaan wel weer zien wat er met TvMeter gebeurt volgend jaar!

Fijne dagen allemaal en veel gezondheid en laten we corona afsluiten, btw ik zag me niet op de poster...

avatar van The Oceanic Six
Maak er allemaal een mooie kerst van. Hopelijk wordt 2021 veel mooier dan dit klotejaar.

avatar van depri83
Ik heb de film uiteindelijk weten uit te zitten, maar het was pandemisch slecht.
Elke medewerker cast en crew heeft waarschijnlijk wel de beste bedoelingen gehad maar de uitvoering mensen!!!

Laten we voor de sequel hopen op een injectie aan kwaliteit zodat deze een stuk beter genietbaarder wordt dan deze.

Al met al 5 sterren voor de moeite.

stinissen schreef:
Btw ik zag me niet op de poster...
Ik zie je vanaf hier onder de kerstboom liggen Henk

avatar van The Oceanic Six
stinissen schreef:

Het is een komedie, dus jij was afwezig.

The Oceanic Six schreef:

Het is een komedie, dus jij was afwezig.
Ik dacht tekenfilm....

avatar van ZZ TOP
Fijne feestdagen iedereen! En hopen op een beter jaar.
Benieuwd hoe TvMeter er volgend jaar uitziet na de samenvoeging.

avatar van Kos
Kos
Fijne dagen allemaal!!

Ik dacht tekenfilm....
En dan vijf sterren uitdelen. Kan iemand de Telegraaf inlichten?

avatar van Heino
Heino (moderator)
Iedereen fijne dagen en stinissen: ik zie dat je toch nog de poster bent binnengeslopen

Heino schreef:

Zeker ben ik ook blij mee

Bedankt voor mijn avatar.

avatar van DjFrankie
Crew weer bedankt voor een jaar noeste arbeid !!

avatar van Donkerwoud
Gelukkig nieuwjaar!