Mijn Series +

Rauhantekijä - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Peacemaker

Finland

ontwikkeld door Johanna Enäsuo en Eriikka Etholen
met Irina Björklund, Mikko Nousiainen en Louise Peterhoff

Ann-Mari, een VN-vredesonderhandelaar, neemt een laatste taak op zich voordat ze met pensioen gaat. Ze probeert een deal te sluiten tussen Turkije en de Koerden. Het blijkt echter een zeer ingewikkelde kwestie te zijn in een wereld van wapenhandel en diepgelaagde relaties met machthebbers waarbij niets is wat het lijkt.

1. Vaiennettu Totuus
  7. Olemme Kaikki Syyllisiä
  8. Uusi Aika
  9. Vuoret Ovat Ainoat Ystävämme
  10. Rauhan Hinta

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.