Mijn Series +

Zomergasten - Seizoen 33 (2020)

Nederland
Talkshow

ontwikkeld door Krijn ter Braak
met Janine Abbring, Glenn de Randamie en Inez Weski

In het avondvullend programma mag in iedere aflevering een bekende of interessante Nederlander, Vlaming of Nederlandssprekende buitenlander zijn of haar favoriete televisieavond samenstellen. De gast komt meestal uit de literatuur, wetenschap, televisie, de politiek of het bedrijfsleven. De gekozen fragmenten worden getoond en aan de hand daarvan wordt de gast geïnterviewd door een interviewer/presentator.

1. Typhoon
  2. Inez Weski
  3. Nazmiye Oral
  4. Jaap Goudsmit
  5. Carola Schouten
  6. Ilja Leonard Pfeijffer
avatar van Dogie Hogan
Oninteressante gasten dit seizoen plus matige interviewster.

avatar van ZAP!
Gisteren heb ik een heel stuk meegekeken. Jammer voor Carola dat haar niet als kind is meegegeven dat een (beginnend) mens altijd goed genoeg is. Pas tegen de tijd dat je volwassen wordt, zou de opvoeding zo ver gevorderd moeten zijn dat je je een beetje fatsoenlijk kan gaan gedragen (en zou je wat dat betreft ook al wat zelfverzekerdheid moeten hebben opgebouwd). Goed, dan krijg je vraag, wat is een beetje fatsoenlijk...?

Ik vond er verder niet veel van.