Mijn Series +

El Candidato - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Mexico
Thriller

ontwikkeld door Peter Blake
met James Purefoy, Eréndira Ibarra en José María de Tavira

El Candidato gaat over de botsing tussen spionage, politiek en misdaad in hedendaags Mexico-Stad. Isabel Alfaro gaat samen met de beruchte CIA-legende Wayne Addison undercover om Rafael Bautista, Mexico’s beruchtste drugsbaron, ten val te brengen. Gaandeweg onthullen ze de duisterste geheimen van de belangrijkste politici in het land.

1. Piloto
  7. En la Ciudad de la Furia
  8. Una Plática Amistosa
  9. La Cabaña en el Bosque
  10. Desierto de los Leones

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.