Mijn Series +

Boca a Boca - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Kissing Game

1 stem

Braziliƫ
Drama / Thriller

ontwikkeld door Esmir Filho
met Caio Horowicz, Iza Moreira en Michel Joelsas

Op een school in een landelijke, afgelegen gemeenschap van veehouders raken gezinnen in paniek als er een mysterieuze uitbraak ontstaat van een besmettelijke infectie onder tieners na een illegaal dansfeest. De infectie blijkt dodelijk te zijn en te worden overgedragen middels kussen. Een aantal studenten proberen de oorsprong van de infectie te achterhalen.

1. Got You!
  2. Friday Night - Monday Morning
  3. Easy When That Doesn't Affect You
  4. Are You Looking?
  5. Unfollow
  6. We Are All Sick

avatar van UmbraVitae
Na 3 afleveringen (vd 6), is het maar slappe kost hoor. Had meer swung en wat psychedlic vision en sound verwacht overgoten met spanning en erotiek...niets van dat