Mijn Series +

Zweden
Thriller
Miniserie, 168 minuten

met Gösta Ekman, Tintin Anderzon en Lottie Ejebrant

Rune Strand is een begaafd journalist met een goede baan, eigen huis en een leuk gezin, waarmee hij in een buitenwijk van Stockholm woont. Hij leeft behoorlijk boven zijn stand en wanneer de bank hem op een gegeven moment geen krediet meer verleent, moet hij iets verzinnen om aan geld te komen. Hij ziet kans de hand te leggen op geheime militaire documenten en biedt ze aan de Stasi van de DDR aan.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
avatar van AniSter
Dit is een oudje, maar daarom alleen al interessant vanwege de omgeving waarin zich dit afspeelt. Het verhaal over het uiterlijk nette heertje met een groot geheim. Een voorspelbaar einde, maar daarom niet minder interessant, met enkele spannende momenten en zeker het bekijken waard.