Mijn Series +

Papadag - Seizoen 2 (2020)

1 stem

Nederland
Drama / Komedie

met Guido Pollemans, George Tobal en Ruben van der Meer

De serie volgt een groep vaders die elkaar iedere donderdag ontmoeten bij de zandbak in het park. Ondanks hun grote verschillen, ontwikkelen de papa's een vriendschap en steunen ze elkaar in hun drukke, moderne levens. De stressvolle combinatie van werk en gezin, het altijd tijd te kort komen, de vreugde en ellende die de komst van kinderen binnen een relatie met zich mee brengen, de gepensioneerde tweede-nestvader die met zijn ziel onder zijn arm loopt, maar ook de gecompliceerde conceptie van een kind, door een homoseksueel stel bij een lesbisch koppel, zorgen voor (tragi) komische situaties binnen het verhaal.

1. Together
  2. Fresh Start
  3. Father Figures
  4. Tinyhousewarming
  5. Nobody to Blame
  6. It's a Shame
  7. Stag Party
  8. Something Blue
  • volgende aflevering: zondag om 20:25 uur (aflevering 7, NPO 3)

Uitstekende serie.