Mijn Series +

Cursed - Seizoen 1 (2020)

Drama / Fantasy

ontwikkeld door Tom Wheeler en Frank Miller
met Katherine Langford, Gustaf Skarsgård en Devon Terrell

Nimue is een tiener met een mysterieus geschenk. Nadat haar moeder is overleden, gaat Nimue samen met een jonge huurling genaamd Arthur op zoek naar de magiër Merlin en een oud zwaard. De toekomstige Vrouwe van het Meer wordt een symbool van moed en rebellie tegen de angstaanjagende Rode Paladijnen en hun medeplichtige Koning Uther.

1. Alone
  8. The Joining
  9. The Red Lake
  10. The Sacrifice
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 17 juli te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.