Mijn Series +

Moordvrouw - Seizoen 5 (2015-2016)

Nederland
Misdaad / Avontuur

ontwikkeld door Maarten van der Duin
met Wendy van Dijk, Renée Soutendijk en Thijs Römer

In Leeuwarden staat een team uiterst gemotiveerde en professionele politiemensen voortdurend onder hoogspanning om dreigende catastrofes het hoofd te bieden. Niet zozeer met deductie en ontspannen gepuzzel, maar met races tegen de klok. Een talentvolle rechercheur, Fenna Kremer, raakt getraumatiseerd, maar gaat ogenschijnlijk hersteld acht maanden later weer aan het werk. Ze komt terecht op bureau Leeuwarden, waar zij haar nieuwe team tot wanhoop drijft: door haar solistische aanpak, haar intuïtie, haar volstrekt verwerpelijke methoden en vooral... door haar succes hiermee.

1. Noodlot
  8. Begin van het Einde
  9. Veilige Haven
  10. Blinde Vlek
avatar van 606
Stemmen kan toch niet stinissen seizoen is nog niet afgelopen.

606 schreef:
Stemmen kan toch niet stinissen seizoen is nog niet afgelopen.

Dat mag hier zelfs na 1 afl Martijn.

avatar van 606
Oh werkelijk, wist ik niet

606 schreef:
Oh werkelijk, wist ik niet

Zo kun je dan ook zien door andere gebruikers die al gestemd hebben als de serie jou ding is ja of te nee , mijn stem kan nog veranderen in de loop van het seizoen.

De eerste 2 afleveringen van Moordvrouw
van Seizoen 5 Noodlot, en ongewis vond ik erg spannend.
Ik blijf elke keer weer Thijs Romer zeggen
hij is een groot talent en goede en grappige acteur.
De rest van Seizoen 5 redelijk toch geef ik een 3,0.