Mijn Series +

Drapet i Holmenkollen (2019)

Alternatieve titel: The Oslo Killing

1 stem

Noorwegen
Documentaire / Misdaad
Miniserie, 270 minuten

ontwikkeld door Ingvild Daae, Sandra Hafsahl en Vibecke Rolland
met Enrique Iranzo, en de stemmen van Jan Gunnar Røise en Nate Johnson

In april 1974 werd de 31-jarige Anni Nielsen Iranzo bruut vermoord in haar huis in de sjieke buurt Holmenkollen in Oslo. De zwangere vrouw had zware klappen gekregen en werd gewurgd met een touw. Het geweld waarmee ze vermoord was, deed de politie vermoeden dat de dader een man was. De eerste verdachte was haar echtgenoot Enrique Iranzo, de Spaanse vice-ambassadeur in Noorwegen, een man met een nogal losbandige levensstijl. Maar hun vierjarige dochter Maria, de enige getuige, zei dat ze een vrouw bovenop haar moeder had zien zitten.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.