Mijn Series +

40 and Single - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: 40 & Single

Drama / Romantiek

ontwikkeld door Greg Bernstein, Traci Otey Blunt, Leila Djansi, Dave Harper, Leon, Amanda Marshall en Angela Northington
met Marie Humbert, John Savage en Vanessa Williams

Ebaner Temple is een veertigjarige single vrouw. Ze is van gemend ras, biseksueel en mode ontwerpster. Haar specialisme ligt in het ontwerpen van bruidsjurken. In een wereld die gedomineerd wordt door mannen, moeten Ebaner en alle vrouwen om haar heen antwoorden op belangrijke levensvragen zien te vinden. Daarnaast proberen ze voor zichzelf te definiëren wat het betekent om een Afro-Afrikaanse vrouw te zijn in de huidige maatschappij.

1. Bliss or Blight
  2. Everyone's Whore
  3. The Plot Thickens
  4. Falling
  5. Drowning
  6. Daddy's Girl

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.