Mijn Series +

Zara en de Magische Kicksen - Seizoen 1 (2018)

1 stem

Nederland
Familie

met Liz Heijnemans, Saber Moudou en Yannick Jozefzoon

Zara wil graag voetballen, maar ze is te onzeker om haar kunsten te vertonen voor de selectie van het azc-voetbalteam. Haar onzekerheid komt mede door toedoen van haar broertjes Illi en Ibi en coach Momo. Zij vinden dat Zara klusjes moet doen voor het team. Maar dan verschijnt Engeltje, die alleen zichtbaar is voor haar. Van hem krijgt Zara magische voetbalschoenen en opeens speelt ze de sterren van de hemel. Engeltje waarschuwt haar wel: de schoenen zijn precies een week werkzaam – tot en met de finale van het azc-voetbaltoernooi.

1. De Zilveren Wissel
  2. De Spelersmarkt
  3. Blessuretijd
  4. De Tegenpartij
  5. Schijnbeweging
  6. De Finale
avatar van PotterSnicketDisneyfan
Bah...
Het idee was goed, maar de uitwerking verre van dat. Belabberd acteerwerk, voornamelijk van de hoofdrolspelers. Liz Heijnemans is een extreem ongetalenteerd meisje dat niet kan acteren. Wie heeft haar gecast!? De geest was onorgineel. Jozefzoon heeft sympathie, maar geen acteertalent. Alleen de slechteriken waren geloofwaardig. De serie mocht ook wat meer uitgediept. Het idee met de asielzoekerskinderen was leuk.