Mijn Series +

Meiden van de Herengracht - Seizoen 1 (2015)

Nederland

ontwikkeld door Robert Post
met Sarah Chronis, Fockeline Ouwerkerk en Kim Pieters

Drie hartsvriendinnen proberen hun drukke carrières zo goed mogelijk te combineren met hun turbulente privélevens. Het glamourleven van de powervrouwen in de hoofdstad gaat echter niet altijd over rozen. Hanna staat aan het roer van een modelabel, maar haar laatste modecollectie flopt. Het lukt haar ook maar niet om de ware te vinden, of maakt haar nieuwe date, miljardair Gijs, hier een einde aan? Wendy is de baas van een grote tv-zender en haar huwelijk met muzikant Steven, huisvader tegen wil en dank, loopt nogal stroef. Gelukkig heeft ze op haar werk collega Sil die haar op zijn eigen wijze steunt, maar ook uitdaagt. Nico is hoofdredacteur bij een toonaangevend tijdschrift en verliest zich in een affaire met de jonge fotograaf Hugo, waardoor ze haar huwelijk en reputatie op het spel zet. En dan moet ze ook nog dagelijks dealen met haar collega Jorrit, die niet per se het beste met haar voor heeft. De steun van de drie vriendinnen aan elkaar en liefdevolle en humoristische eerlijkheid helpt hen in balans te blijven tijdens lastige tijden in hun snelle bestaan.

1. De Kracht van de Verleiding
  2. De Naakte Waarheid
  3. De Ontmaskering
  4. De Confrontatie
  5. De Waarheid
  6. De Vele Wegen Die naar Rome Leiden
  7. De Herinnering
  8. De Moed der Liefde

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.