Mijn Series +

Westenwind - Seizoen 1 (1999)

Nederland

ontwikkeld door Johan Nijenhuis
met Joep Sertons, Inge Ipenburg en Daan Schuurmans

De families Noordermeer en De Graaf zijn al sinds jaar en dag verwikkeld in een felle concurrentiestrijd. Beide families zijn eigenaar van een scheepswerf in de haven van Rotterdam. Zo goed als het gaat met de werf van de familie Noordermeer, zo slecht staan de financiën ervoor bij de werf van de familie De Graaf. Wanneer er op een gegeven moment ook nog een liefdesrelatie dreigt te ontstaan tussen een dochter en een zoon van de respectievelijke families, nemen de spanningen over en weer alleen maar toe.

1. Met de Moed der Liefde
  24. Verliefd en Verloren
  25. Een Nieuwe Liefde
  26. Een Nieuw Begin
avatar van UmbraVitae
Vond dit heerlijke serie destijds, weet dat ik Anton zalig vond en die kreng van een oma en de rest hier met de familie De Graaf stond