Series / Video on Demand / Video on Demand - VOD

avatar van ZAP!
Ben aan het dubben over het kado doen van een abonnement. Wie kan me adviseren welk abonnement (HBO, Netflix, Videoland, wat dan ook) de meeste en beste misdaadseries aanbiedt? Liefst ook de oudere detective-series, waar we echter al heel veel van gezien hebben...

Ik weet dat dit waarschijnlijk niet het beste topic is voor deze vraag, maar welke dan evt. wel?

avatar van The Oceanic Six
ZAP! schreef:

Dat kunnen wij toch nauwelijks met deze info?

Kijken de mensen die je het wil geven liever Nederlandse series? Dan Videoland. Meer internationaal met grote bekende titels? Netflix. Zoeken ze iets meer kwaliteitsseries in een wat trager tempo? HBO.

Met Netflix geef je denk ik de grootste zekerheid cadeau, daar zit echt voor iedereen wel mooie content bij. Ook misdaadseries/films.

avatar van ZAP!
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

The Oceanic Six schreef:
Dat kunnen wij toch nauwelijks met deze info?
Heb je toch net wel gedaan. Dank!
Uiteraard ga ik zelf ook nog wel even verder op onderzoek uit.