Ik wil van Judgment at Nuremberg af. Ik wil er wel iets goeds voor terug krijgen.
Op moviemeter op nr. 10 in de tip 150. Met een gemiddelde van 4,12
Op IMDb op nr. 179 in de top 250. Met een gemiddelde van 8,2.
ALLEEN RUILEN!!!
Woensdag maak ik de uiteindelijke beslissing.
Je hebt me zonet een pm gestuurd om Judgment at Nuremberg te ruilen tegen The Graduate. Wat is het nou?
Je hebt me zonet een pm gestuurd om Judgment at Nuremberg te ruilen tegen The Graduate. Wat is het nou?
Ik zei ook dat ik er nog over dacht. Als ik hier een betere dvd dan the graduate aagebode krijg ruil ik hem voor die.
Ik moest snel een beslissing maken en heb hem al geruild.
Hier kan een slotje op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
© 2023 MovieMeter B.V.