• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.189 acteurs
  • 345.946 gebruikers
  • 8.758.211 stemmen

The Planet of the Apes-reeks

zoeken in:

Steve-a

• 328 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op het moment helemaal gek van deze reeks. Heb vorige week de box gekocht. Ik heb ze net allemaal gezien en wil volgende week een marathon houden met alle films. Ook de remake.

Wat vinden julie van de reeks? Ik snap namelijk vrij wijnig van de lage ratings van de vervolgen. Ik vind dat de reeks spannend blijft. Er blijft een goede verhaal lijn in zitten.

En weet iemand iets meer over de series van Planet of the Apes. Ik weet namelijk niet goed wat ik ervan moet denken. Krijg je meer te weten over hoe en wat of gaat het eigenlijk nergens over?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

heb ook de films vroeger eens gekocht. Maar ze waren allemaal zonder ondertittels dus heb ik ze later opnieuw verkocht Dus nu zoek ik ze allemaal opnieuw, met ondertitteling natuurlijk. Heb alleen nog Escape From The Planet of the Apes. Die ik zeer goed vond. Komt natuurlijk niet in de buurt van het fantastische eerste deel Planet of the Apes. De 2de helaas nog niet gevonden maar ben wel druk bezig met de winkels aan het aflopen om hem te vinden.

Steve-a

• 328 berichten
  • 0 stemmen

Bij saturn in tilburg hebben ze alle delen los voor 5 euro p/s.

Escape vond ik trouwens de minste. Ik miste toch de apen sfeer in dat deel. Een beetje een herhaling van deel 1. Bij deel 2 was dat veel minder. 4 en 5 zijn heel anders dan 1, 2 en 3. Het einde van deel 5 was trouwens weer bijna op het niveau van deel 1.

Steve-a

• 328 berichten
  • 0 stemmen

Mijn favoriete aap is trouwens Ceaser. Mcdowell doet die rol beter dan Cornelius die hij ook al heel goed deed. Het is ook het meest interesante karrakter. Vooral ook omdat hij de cirkel eigenlijk compleet maakt.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

mijn favo is Cornelius. Vind het zeer treurig hoe hij sterft

hijman1946

• 175 berichten
  • 121 stemmen

De laatste 2 films gezien,,prima..prachtig verfilmd,,zeer spannend,,best spectaculair..maar genoeg..ik ga de andere delen niet opzoeken zou de andere teniet doen 5 punten

kappeuter (crew films)

• 69392 berichten
  • 5534 stemmen

Berichten verplaatst naar War for the Planet of the Apes (2017)

Duke Nukem

• 1329 berichten
  • 1704 stemmen

Ik heb de oorspronkelijke Planet of the Apes-films leren kennen toen ik ze als kind met mijn grootvader op de televisie zag, een mooie herinnering.

De beste Apenfilm is voor mij nog steeds de originele Planet of the Apes, maar ik kan ook echt genieten van de vervolgen Escape from the Planet of the Apes en Conquest of the Planet of the Apes.

Ook de nieuwe Planet of the Apes-serie (Dawn of te Planet of the Apes en Rise of the Planet of the Apes) vind ik goed. Al de Apenfilms die daar tussenin kwamen vind ik maar bagger.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.