- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Welke films vond je heel erg tegenvallen
Welke films vond je heel erg tegenvallen

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Pirates 3 & Death Proof, al was die laatste nog een nipte voldoende.

serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
From Dusk till Dawn, gewoon te belachelijk voor woorden. Normaal vind ik de films van Rodriguez/Tarantino erg goed, maar deze was gewoonweg idioot.

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
From Dusk till Dawn, gewoon te belachelijk voor woorden. Normaal vind ik de films van Rodriguez/Tarantino erg goed, maar deze was gewoonweg idioot.
Ben het helemaal met je eens. Zwaar overgewaardeerd, die film.

P8rb
-
- 10773 berichten
- 1762 stemmen
PotC 3 die ik pas heb gezien was een redelijke tegenvaller maar nog wel te doen..
From Dusk till Dawn was trouwens erg leuk, eerst een leuke actiefilm daarna heerlijke horror.

serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
PotC 3 die ik pas heb gezien was een redelijke tegenvaller maar nog wel te doen..
From Dusk till Dawn was trouwens erg leuk, eerst een leuke actiefilm daarna heerlijke horror.

us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Van de films die ik recentelijk gezien heb, is Blade Runner toch wel de grootste tegenvaller. Een film die zich qua verhaal niet onderscheidt van een actie/SF-film in de B-categorie. En ja, dan heb ik het ook over die o zo gewaardeerde filosofische vragen die de film behandelt. Verder nog een veel te lang durend kat-en-muisspel en als dit alles zo lelijk in beeld wordt gebracht, houdt het voor mij snel op. Dan mag het duistere Los Angeles nog zo sfeervol zijn, het is verre van esthetisch. Het personage van Ford is een zeldzaam pluspunt.

serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Het personage van Ford is een zeldzaam pluspunt.

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 730 stemmen
Na het enorme enthousiasme van enkele users hier had ik er veel van verwacht, maar het bleek niet meer dan een doorsnee filmpje te zijn:
Simon

RenaLin
-
- 9 berichten
- 6 stemmen
Shrek 3. Lang niet zo grappig als de eerste twee delen.

CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 622 stemmen
Carlito's Way.
Had erg veel van deze film verwacht, met name ook gericht op de film Scarface met al pacino die top is.
Maar hij viel best wel tegen , maar wil hem binnenkort weer kijken.

Fikret8
-
- 6108 berichten
- 4082 stemmen
Carlito's Way.
Had erg veel van deze film verwacht, met name ook gericht op de film Scarface met al pacino die top is.
Maar hij viel best wel tegen , maar wil hem binnenkort weer kijken.
Ik vond zelf Carlito's Way juist een meesterwerk en Scarface overrated.

Gizzmann
-
- 5609 berichten
- 2489 stemmen
Als ik zo bij mijn afgelopen paar stemmen kijk was Donnie Brasco toch wel een tegenvaller. Had wel wat meer verwacht van zo'n top 250-film met Depp en Pacino.
Maar dit was niks vergeleken met Dreamcatcher en The Matrix Revolutions. Heb erg genoten van het boek Dreamcatcher en aangezien ik een trage lezer ben leefde ik maanden met de hoofdpersonen mee. Verschrikkelijk om te zien hoe ze dit in zo'n kort filmpje hebben willen proppen en wat ze met het einde gedaan hebben.
Matrix was goed, Reloaded was geweldig vanwege de actie en Revolutions was slecht vanwege de matige actie. Want voor de filosofie hoef je ook 2 niet te kijken (is volop aanwezig, maar erg saai en droog en er vooral een beetje bijgesleept). 2 vond ik geweldig door de actie scenes in de befaamde 'Matrix stijl' (of het orgineel is is een andere zaak), maar Revolutions had die bijna niet en hadden ze meer veranderd in een soort Stargate aflevering

Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Dat hij eng werd was geloof ik ook niet de bedoeling, ik vind de eerste helft ook leuker maar zie die tweede helft gewoon als extra'tje.. Bovendien zitten daar ook leuke scenes in met de barman, Carlos die meerdere types speelt en uiteraard Selma Hayek met een mooie soundtrack..

tukkerstein
-
- 2091 berichten
- 2898 stemmen
*Ocean's Twekve
*Pirates of the Caribbean 3
Grootste tegenvallers van de afgelopen jaren...

Gizzmann
-
- 5609 berichten
- 2489 stemmen
En nu ook Princess Bride. Niet zo heel erg slecht, maar absoluut niet zo geweldig als op imdb berweerd word.

russell
-
- 158 berichten
- 135 stemmen
Conan van schwarzenegger vond ik een bagger film, vreselijk gewoon.

MaNiAc E
-
- 154 berichten
- 413 stemmen
300
300 tegen vallen hahaha een preciese vertaling van de comic
heb je zeker nooit gelezen dan?

errr
-
- 542 berichten
- 1018 stemmen
300 tegen vallen hahaha een preciese vertaling van de comic
heb je zeker nooit gelezen dan?
Nee die heb ik nooit gelezen. Maar omdat ik heel veel van de film verwachte viel die heel erg tegen denk ik, ja oke hoe die gemaakt is enzo is wel leuk en aardig maar het verhaal zuigt echt heel erg. Sorry ik vond hem gewoon echt heel erg slecht...

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2544 stemmen
Ik vond The Pursuit Of Happyness een beetje tegenvallen, ik had er zeker veel meer van verwacht.

Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Magnolia: dit leek helemaal 'mijn type' film te zijn maar op de slotscéne na vond ik er zeer weinig bijzonders aan. Had me er ongelooflijk op verheugd, maar viel dus zwaar tegen. Binnekort maar eens herzien dan.