• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.963 gebruikers
  • 9.370.069 stemmen

Ik zoek... een filmposter

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Thanks voor alle moeite! Toevallig dat we het allemaal over hetzelfde winkeltje hadden. Wel een ontzettend gaaf winkeltje in ieder geval, een tip voor veel filmliefhebbers. Héél veel zeldzame posters hebben ze daar.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ze hebben er wél mooie posters van Donnie Darko, Dolls en Seven Samurai trouwens

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

De eieren waren op trouwens.

Vogelpest.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

/me moet er ook maar eens heen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Hebben ze ook posters van Das Boot?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Volgens mij niet.

Heb er gisteren met de focus op 'zoek Bin-Jip!' ook niet zo op gelet.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

SelmaDuim schreef:

/me moet er ook maar eens heen.

Mooi, neem jij de sla en cola dan ook even mee? Anders staat dat hier ook maar zo te staan.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Heb trouwens inmiddels wel die andere Bin-Jip poster kunnen bemachtigen (dankjewel Chassé theater, mochten jullie meelezen!). Nu nog deze bruine. Als iemand verder nog tips heeft, ze zijn nog steeds welkom, ondanks de sla- en cola-verhalen .

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

Geef tovenaar wel gelijk, misschien een nieuw topicje aanmaken voor al die posterverhalen, kan ik hier rustig verder mijn boodschappen afhandelen

Waarvoor heb je de posters trouwens nodig tovenaar ? Je bent er al langer naar op zoek geloof ik (bij de film zelf ook al een keer een berichtje gezien).

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Geef tovenaar wel gelijk, misschien een nieuw topicje aanmaken voor al die posterverhalen, kan ik hier rustig verder mijn boodschappen afhandelen

Waarvoor heb je de posters trouwens nodig tovenaar ? Je bent er al langer naar op zoek geloof ik (bij de film zelf ook al een keer een berichtje gezien).

M'n vriendin en ik willen de inrichting (tenminste, de main room) van ons new home hier een beetje op baseren. Oosterse look, uitgegaan van de kleuren op die poster. En aangezien we Bin-Jip allebei een meesterwerk vinden, willen we deze gewoon graag in de room hangen. En daar komt ook nog bij dat het intussen gewoon een obessie is geworden .

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

tovenaar schreef:

Heb trouwens inmiddels wel die andere Bin-Jip poster kunnen bemachtigen (dankjewel Chassé theater, mochten jullie meelezen!).

Dezelfde als de Nederlandse dvd-hoes? Die heb ik hier ook liggen, na het IFFR ergens meegenomen, maar die's wel duidelijk minder inderdaad.

Ik zou gewoon de posterwinkel-dude op de zaak zetten, komt vast wel goed

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

In Films > Algemeen > Poster gezocht:

Hoihoi,

Omdat ik mijn nieuwe huisje wat wil opvrolijken, zoek ik een (online) winkel waar ik wat mooie posters van films (e.a.) kan vinden. Wat ik eigenlijk wil is een mooie poster van Le Voyage Dans La Lune, de oude film van George Meliès. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden? De EXPO heeft dit soort dingen niet...

Bij voorbaat dank,

Herman

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Hier is hij, of is die te duur?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Dat is niet van de film, maar van een paar jaar eerder. Maar goed, het klinkt even goed interessant. Jammer van de "light damp stains", anders had ik hem zeker gekocht!

Bas17

• 986 berichten
  • 1010 stemmen

In Films > Algemeen > Gezocht: Filmposters van wat films:

Hoi,

Ik zoek filmposters van mijn 5* films:

http://www.moviemeter.nl/user/11867/votes/5.0

Amelie en Trois couleurs: Blue heb ik al.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Bij de 'Expo' en dat soort winkels hebben ze heel veel posters van heel veel films

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

In DVD en VHS > Koop en ruil > Posters Gezocht!:

Ik ben op zoek naar Japanse film-posters, in het speciaal een poster met Tadanobu Asano er op. Maar andere Japanse posters zijn ook welkom, Japanse posters van niet-japanse films ook .

Als je er 1(of meerdere) hebt en die aan me wilt geven/verkopen laat dan een Personal Message achter s.v.p.

kinjutsu

• 1549 berichten
  • 2582 stemmen

IK ben trouwens ook opzoek naar een poster van: Schatjes 2, MAMA IS BOOS

In DVD en VHS > Koop en ruil > zeldzame posters van filmhuisfilms:

Op mijn website www.hoofdstuk55.nl bied ik prachtige zeldzame filmhuisfilmposters aan voor de echte liefhebber tegen een liefhebbersprijs. Eenmalig !!! Sla je slag

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Remi schreef:

Bij de 'Expo' en dat soort winkels hebben ze heel veel posters van heel veel films

Ook heeeeeel veel posters niet.

Wie kan mij helpen aan de filmposter van Irreversible of een betaalbaar adresje? (en eventueel American Beauty)

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Bas17 schreef:

In Films > Algemeen > Gezocht: Filmposters van wat films:

Hoi,

Ik zoek filmposters van mijn 5* films:

http://www.moviemeter.nl/user/11867/votes/5.0

Amelie en Trois couleurs: Blue heb ik al.

Dogville en Clockwork Orange vind je bij Mekanik Strip in Antwerpen.

coco112

• 11 berichten
  • 28 stemmen

In Film > Algemeen > WAAR vind ik filmhuisposters?:

Ben op zoek naar posters van filmhuisfilms. Zo zoek ik die van 'Lost in Translation' en 'Me and you and everyone we know'. Bij postersale hebben ze alleen maar van die mainstream posters.

Winkels in Utrecht waar ik ze kan kopen mag ook, maar zijn er geen sites die mijn posters verkopen? Tips zijn heel erg welkom!!!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Springhaver verkoopt arthouse posters van de films die er gedraaid hebben.

coco112

• 11 berichten
  • 28 stemmen

Thanks! Ga ik vanmiddag daar 's heen... Nog nooit geweest trouwens, ga meestal naar LHC.

Verder blijven tips van internetsites welkom (liever geen buitenlandse)

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Me and you and everyone we know draaide in 't Hoogt. Misschien hebben ze de poster nog bewaard.

coco112

• 11 berichten
  • 28 stemmen

Ja klopt, daar heb ik 'm ook gezien.

Weet jij toevallig hoe je bij Springhaver komt vanuit het centrum/station?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ken je Rockcafé Stairway to Heaven?

Als je de straat inloopt/inrijdt die daarvoor loopt, kom je vanzelf bij Springhaver. Het is schuin tegenover hotel Karel V.

coco112

• 11 berichten
  • 28 stemmen

Ja dat moet lukken! Nogmaals bedankt!

Klaboki

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

op mijn site www.hoofdstuk55.nl biedt ik voor liefhebbersprijzen prachtige filmhuisposters aan. Naast datgene wat op de site staat heb ik nog honderden anderen. Mail je wens !!!!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Klaboki schreef:

Hallo,

op mijn site www.hoofdstuk55.nl biedt ik voor liefhebbersprijzen prachtige filmhuisposters aan. Naast datgene wat op de site staat heb ik nog honderden anderen. Mail je wens !!!!

Wat is de prijs van de posters (klein/groot)?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.