menu

Film / Algemeen / Ongelukken op de set

zoeken in:
Ik overdrijf ook wel eens op m'n cv, maar ik zou dat niet snel doen als ik stuntman was.

kappeuter (crew)
Stuntvrouw overlijdt op set van nieuwe Deadpool-film | AD.nl

Op de set van de nieuwe Deadpool-film in Canada is vandaag een stuntvrouw overleden na een motorongeluk. Dat meldt de lokale politie. De opnames voor de film rond hoofdrolspeler Ryan Reynolds vonden plaats in hartje Vancouver, vlakbij Jack Poole Plaza.

kappeuter (crew)
Tom Cruise breekt enkel tijdens mislukte stunt voor actiefilm | AD.nl
Producent Paramount Pictures maakte vandaag bekend dat de opnamen voor onbepaalde tijd zijn stilgelegd. ,,We willen eerst dat Cruise volledig herstelt.''
Tom Cruise sprong vanaf een stellage op een gebouw, maar dat ging goed mis. De aan veiligheidskabels gezekerde acteur moest een vrij grote afstand overbruggen en haalde de dakrand van een gebouw maar net.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=jWCx75Ju96k

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Toch blijft het wel cool dat hij dat zelf doet.

kappeuter (crew)
Cameraman Mark Milsome omgekomen tijdens opnames - jamesbond.nl
Mark Milsome, cameraman van onder andere Quantum of Solace, is 18 november op een tragische wijze om het leven gekomen tijdens de opnames van een BBC/Netflix productie in Ghana. Hij werd slechts 54 jaar.
Mark Milsome, die een imposante carrière had, werkte aan onder andere Games of Thrones en Sherlock. Hij is is overleden tijdens het opnemen van een stuntscène van de BBC/Netflix productie The Forgiving Earth. De doodsoorzaak is nog niet bekend gemaakt maar onderzoek is gaande.

Ik vraag me trouwens af wat je als stuntman/vrouw kan verdienen (in Amerika)? Is dat bakken met geld of is het een modaal inkomen? Er gebeuren veel nare dingen, al hoort dat natuurlijk bij het vak.

Bijzonder dat een man uit Delfzijl een Delfzijlster heet, en niet een Delfzijler. Verder veel beterschap voor hem.

kappeuter (crew)
Blake Lively lichtgewond geraakt tijdens opnames | NU
Blake Lively is lichtgewond geraakt tijdens de opnames van de film The Rhythm Section. De 30-jarige actrice heeft zich aan haar hand bezeerd. Het filmproject staat tijdelijk stil.

"De 30-jarige actrice heeft zich aan haar hand bezeerd". Och och, wat een nieuws, typisch nu.nl.

kappeuter (crew)
Fouten gemaakt bij dodelijk ongeluk Deadpool | AD.nl

AD schreef:
Filmstudio 20th Century Fox heeft verschillende veiligheidsvoorschriften overtreden op de set van de film Deadpool 2. Dat concludeert een commissie in een rapport dat woensdag is uitgekomen. Het onderzoek werd ingesteld na een ernstig ongeval op de set van de film in 2017. Stuntvrouw Joi Harris kwam daarbij om.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:04 uur

geplaatst: vandaag om 11:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.