- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Trouwplannen filmsterren
Trouwplannen filmsterren
The Lord
-
- 22 berichten
- 12 stemmen
Onlangs is Tom Cruise (44) getrouwd Katie Holmes(27). Onlangs heb ik vernomen dat Keira Knightley gaat stoppen met Pirates maar dat ze gaat trouwen Wie weet nog meer nieuwtjes over trouwplannen van filmsterren ?
soom
-
- 24870 berichten
- 2708 stemmen
Ellen de Pompeo, van Grey's Anatomy zou gaan trouwen...
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 626 stemmen
Keira Knightley is van plan het jawoord te geven.
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 626 stemmen
Feliciteer d'r even voor me...
Zeg vriend, doet dat zelf ff, ja
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Cameron Diaz wil niet trouwen!
Geen huwelijksgeluk voor Cameron Diaz. De actrice wil niet trouwen met haar vriend Justin Timberlake. Dat vertelde ze aan Ellen DeGeneres in haar talkshow. "Ik heb een fobie voor verbintenissen. Ik wil niet trouwen."
Een huwelijk zou volgens de 34-jarige blondine ook niet zo veel toevoegen aan haar relatie. "Wij zijn eigenlijk al een soort van getrouwd." Cameron en Justin hebben bijna vier jaar een relatie.
Ondanks dat ze zelf niet wil trouwen vertelt de actrice dat ze wel graag naar bruiloften van anderen gaat. "Ik spaar trouwboeketten", onthult ze. De mythe dat de vrouw die het boeket vangt de volgende is die gaat trouwen, doet haar niets. "Dat kan me allemaal niets schelen. Ik wil gewoon dat boeket vangen. Het is een sport geworden."
2 Bad!!
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
maar goed ook. ik zie een loser als timberlake niet graag trouwen
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2559 stemmen
Of justin nou trouwt of niet, maakt hem volgens mij ook niks uit, vind ze toch niet echt bij elkaar passen.
Wel leuk voor Katie en Tom, en hun ongelooflijk schattige kindje
soom
-
- 24870 berichten
- 2708 stemmen
Wel leuk voor Katie en Tom, en hun ongelooflijk schattige kindje
soom
-
- 24870 berichten
- 2708 stemmen
Katja Schuurman en Thijs Römer natuurlijk, zijn ook getrouwd.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Eva Longoria gaat trouwen
Eva Longoria heeft zich verloofd. Haar vriend, basketballer Tony Parker, ging woensdag op zijn knieën voor de Desperate Housewives-actrice. Dat heeft haar woordvoerder bevestigd.
De tortelduifjes, die elkaar twee jaar geleden in de kleedkamers ontmoetten na een wedstrijd van Parker, willen volgend jaar zomer in het huwelijksbootje stappen. De ceremonie zal waarschijnlijk plaatsvinden in Frankrijk, het vaderland van de 24-jarige sportman.
De 31-jarige Longoria was eerder getrouwd, met soapacteur Tyler Christopher. Zij scheidden in 2004 na een huwelijk van twee jaar
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een huwelijk zou volgens de 34-jarige blondine ook niet zo veel toevoegen aan haar relatie. "Wij zijn eigenlijk al een soort van getrouwd." Cameron en Justin hebben bijna vier jaar een relatie.
Gelijk heeft die Timberlake, van Cameron Diaz begint de houdbaarheidsdatum langzaam aan wel in zicht te komen
jordybeukeboom
-
- 6794 berichten
- 2423 stemmen
De 31-jarige Longoria was eerder getrouwd, met soapacteur Tyler Christopher. Zij scheidden in 2004 na een huwelijk van twee jaar
Over twee jaar kun je hier waarschijnlijk de naam van Tony Parker invullen...
Pieter Montana
-
- 6644 berichten
- 2222 stemmen
Keira Knightley is van plan het jawoord te geven.
Gerucht is intussen ontkent.
sangha
-
- 605 berichten
- 517 stemmen
dit is ook al een tijdje bekend, dus het verbaasde me eerlijk gezegd dat hij er nog niet bij stond: Johnny Depp & Vanessa Paradis, waar ik echt ontzettend blij mee ben! die 2 zijn overduidelijk supergelukkig met elkaar.
soom
-
- 24870 berichten
- 2708 stemmen
dit is ook al een tijdje bekend, dus het verbaasde me eerlijk gezegd dat hij er nog niet bij stond: Johnny Depp & Vanessa Paradis, waar ik echt ontzettend blij mee ben! die 2 zijn overduidelijk supergelukkig met elkaar.
Wat een verschrikkelijke ramp is dit, ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik dacht trouwens, dat hij ooit had gezegd dat hij niet met haar wilde trouwen, omdat hij het zonde vond vanwege haar achternaam? Dat ze een prachtige achternaam had, en dat hij die niet wilde verpesten door met haar te trouwen?
kos
-
- 46281 berichten
- 8562 stemmen
Ik dacht trouwens, dat hij ooit had gezegd dat hij niet met haar wilde trouwen, omdat hij het zonde vond vanwege haar achternaam? Dat ze een prachtige achternaam had, en dat hij die niet wilde verpesten door met haar te trouwen?
moviefreak#1
-
- 14310 berichten
- 22098 stemmen
Maar dat doet ze toch wel want wie wil er nu niet Mevrouw Depp heten .
sangha
-
- 605 berichten
- 517 stemmen
dat was idd een van de redenen. en zo gek is dat niet als je nagaat dat depp in het duits idioot, sukkel en nog meer van dat soort woorden betekent. maar ze hadden eerst ook niet echt het idee dat ze moesten trouwen, het voelde al alsof ze getrouwd waren, maar ze hebben nu toch maar besloten te trouwen. en nogmaals ik ben er SUPERblij mee!
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Beyoncé en Jay-Z trouwen dit weekeinde"
Beyoncé en haar vriend Jay-Z stappen naar alle waarschijnlijkheid dit weekeinde in het huwelijksbootje. Onder het mom van een vierdaags verjaardagsfeestje voor Jay-Z zijn de twee met bekenden afgereisd naar het Caribisch gebied. Hier zou de plechtigheid gaan plaatshebben.
De huwelijksplannen zijn verklapt door een New Yorkse columniste. Zij maakte bekend dat vrienden en familie van het stel aanstaande vrijdag worden verwacht op een schip dat voor St Barts ligt. Beyoncé en haar rapper zijn al een aantal maanden verloofd.
soom
-
- 24870 berichten
- 2708 stemmen
Brad en Angelina gaan niet trouwen.
Volgens geruchten zouden Brad en Angelina gaan trouwen. Brad Pitt laat in een Amerikaans tijdschrift weten, dat hier niks van waar is. 'Al deze verhalen zijn verzonnen,' zo laat Pitt weten.
Brad Pitt was eerder getrouwd met Jennifer Aniston. Hij en Angelina, die al ruim 2 jaar samen zijn, willen pas trouwen als het homo huwelijk word toegestaan in Amerika.
Toch wel een beetje een roddel-topic imo. Gaan sterren wel of niet trouwen, is net de Privé ofzo.
gotti
-
- 14040 berichten
- 5714 stemmen
Waarom plaats je die berichten dan? Laat die mensen dan lekker zelf de prive gaan lezen...
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1738 stemmen
Inderdaad, en dit is echt het triestste topic in tijden...
litjens999
-
- 532 berichten
- 76 stemmen
André van Duin gaat op 23 december trouwen met Martin Elfrink
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
ik wist niet eens dat hij homo was.
litjens999
-