menu

Mijn Updates +
Film / Nieuws / Filmnieuws (waarheid of roddels?)

zoeken in:
kappeuter (crew)
Berichten verplaatst naar Dick Maas

kappeuter (crew)
Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > Netflix

Sylvia Hoeks maakt kans op de hoofdrol in Ridley Scott's nieuwste film Queen & Country

https://screenrant.com/queen-country-ridley-scott-sylvia-hoeks/

Top Hollywood Execs Give Overwhelmingly to Democrats for Midterms | Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com:
Of the more than $4 million in federal donations made by the top Hollywood executives and entertainers, 99.7 percent went to Democrats and Democratic-leaning political action committees or organizations
Het is erger dan ik dacht. 4 miljoen stelt niet bijster veel voor, maar 99,7 procent.. Als je dat als graadmeter neemt is zeggen dat Hollywood een democratisch bolwerk is nog een understatement.

Robert Englund toch terug als horrorlegende Freddy Krueger? | Filmtotaal filmnieuws

Ik laat een vreugdetraantje als Englund nog eens als Krueger te zien valt. Zou fantastisch zijn. Wat een baas.

geplaatst:
De zoon van Denzel Washington in nieuwe film van Christopher Nolan.

John David Washington is bekend van de film BlacKkKlansman en tv serie Ballers.

Christopher Nolan’s New Movie Will Star John David Washington – Variety

geplaatst:
Dreamcast schreef:
De zoon van Denzel Washington in nieuwe film van Christopher Nolan.

John David Washington is bekend van de film BlacKkKlansman en tv serie Ballers.

Christopher Nolan’s New Movie Will Star John David Washington – Variety

Ook Robert Pattinson toegevoegd aan nieuwe film Christopher Nolan | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 19:34 uur

geplaatst: vandaag om 19:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.