• 155.380 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 346.010 gebruikers
  • 8.758.564 stemmen

Filmnieuws (waarheid of roddels?)

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 69399 berichten
  • 5535 stemmen

Berichten verplaatst naar Dick Maas

kappeuter (crew films)

• 69399 berichten
  • 5535 stemmen

Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > Netflix

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Sylvia Hoeks maakt kans op de hoofdrol in Ridley Scott's nieuwste film Queen & Country

https://screenrant.com/queen-country-ridley-scott-sylvia-hoeks/

Apollinisch

• 21263 berichten
  • 0 stemmen

Top Hollywood Execs Give Overwhelmingly to Democrats for Midterms | Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com:

Of the more than $4 million in federal donations made by the top Hollywood executives and entertainers, 99.7 percent went to Democrats and Democratic-leaning political action committees or organizations
Het is erger dan ik dacht. 4 miljoen stelt niet bijster veel voor, maar 99,7 procent.. Als je dat als graadmeter neemt is zeggen dat Hollywood een democratisch bolwerk is nog een understatement.

The Oceanic Six

• 57676 berichten
  • 3776 stemmen

Robert Englund toch terug als horrorlegende Freddy Krueger? | Filmtotaal filmnieuws

Ik laat een vreugdetraantje als Englund nog eens als Krueger te zien valt. Zou fantastisch zijn. Wat een baas.

Dreamcast

• 54 berichten
  • 0 stemmen

De zoon van Denzel Washington in nieuwe film van Christopher Nolan.

John David Washington is bekend van de film BlacKkKlansman en tv serie Ballers.

Christopher Nolan’s New Movie Will Star John David Washington – Variety

Dreamcast

• 54 berichten
  • 0 stemmen

Dreamcast schreef:

De zoon van Denzel Washington in nieuwe film van Christopher Nolan.

John David Washington is bekend van de film BlacKkKlansman en tv serie Ballers.

Christopher Nolan’s New Movie Will Star John David Washington – Variety

Ook Robert Pattinson toegevoegd aan nieuwe film Christopher Nolan | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Redlop

• 8962 berichten
  • 3566 stemmen

Rob Brydon en Steve Coogan keren 2020 terug in The Trip to Greece.

klik

The Oceanic Six

• 57676 berichten
  • 3776 stemmen

Bill Murray officieel terug voor 'Ghostbusters 2020'! | Filmtotaal filmnieuws

Met de oude cast spreekt dit project me wel aan.

Kunnen we die tergend slechte vrouwenversie uit 2016 definitief negeren.

Film Pegasus (moderator films)

• 29832 berichten
  • 5071 stemmen

De Vlaamse bestseller Het Smelt van Lize Spit wordt verfilmd door Veerle Baetens in haar regiedebuut. De opnames moeten nog beginnen, maar het project heeft al een steun gekregen voor internationale voorstelling en mogelijke financiering.

'Het smelt', het eerste filmproject van Veerle Baetens, krijgt prijs op het Filmfestival van Berlijn - Film - KnackFocus - focus.knack.be

The Oceanic Six

• 57676 berichten
  • 3776 stemmen

Ik kijk altijd even wat er de maand erop gaat draaien in de bios. Nou, voor september is er dus echt niks. Alleen Antebellum is misschien de moeite. Er zijn dan ook geen klassiekers die me aanspreken. Armoedig.

kos

• 45729 berichten
  • 8263 stemmen

Is echt een enorm ding in Amerika.

mjk87 (moderator films)

• 12696 berichten
  • 3690 stemmen

Ach ja, alles beter dan voor individuen de meervoudsvorm ‘hen’ gebruiken, dat is werkelijke complete onzin.

• 29832 berichten
  • 5071 stemmen

Er komt blijkbaar een film met een indrukwekkende cast (waaronder onze Belgische trots Matthias Schoenaerts). Nu al bevestigd: Matthias Schoenaerts, Taylor Swift, Robert De Niro, Christian Bale, Margot Robbie, Chris Rock, Rami Malek, Anya-Taylor Joy, Mike Myers en John David Washington. En de lijst zou nog niet volledig zijn.

Ik heb geen flauw idee waarover de film gaat, maar met zo'n cast heb je mijn nieuwsgierigheid al.

Ook Taylor Swift voegt zich bij sterrencast van nieuwe film ... - Het Nieuwsblad

IronDragonfly

• 20 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Nieuws > Waarom geen nieuws over Rio 3?:

De laatste tijd heb ik veel op internet gezocht naar nieuws over de film Rio 3. Maar ik heb er maar niks nieuws over kunnen vinden. Is er soms geen nieuws over dit onderwerp? Je zou toch op zijn minst denken dat fans van de franchise een beetje op de hoogte worden gehouden van hoe het staat met de ontwikkeling van die dingen voor de film of andere dingen van de franchise? Of weet ik dan niet waar ik precies moet zoeken?

starbright boy (moderator films)

• 20980 berichten
  • 4198 stemmen

IronDragonfly Simpelweg omdat er zeer waarschijnlijk geen Rio 3 gaat komen. De productiemaatschappij van de twee Rio films Blue Sky Studios is inmiddels gesloten. De makers zijn allemaal in andere bedrijven met andere projecten bezig. Sowieso is er nu geen film in voorbereiding en dan is er ook geen nieuws.

IronDragonfly

• 20 berichten
  • 0 stemmen

Dan zal ik, net als veel andere fans er waarschijnlijk kapot van zijn. En erg verdrietig.

kappeuter (crew films)

• 69399 berichten
  • 5535 stemmen

Aj, da's heel sneu. Hij was de laatste jaren nog in een recordaantal films te zien. Hopelijk herstelt hij hier weer grotendeels van.

Dreamcast

• 54 berichten
  • 0 stemmen

Zo zien de drie mannen die uit Alcatraz ontsnapten er nu uit (als ze nog leven)

Zo zien de drie mannen die uit Alcatraz ontsnapten er nu uit (als ze nog leven) | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl

• 29832 berichten
  • 5071 stemmen

De nieuwe film Batgirl van Adil en Bilall is door Warner Bros afgevoerd. Geen bioscooprelease en ook niet op HBO. Jammer, want zou wel een leuke film worden. En we hadden Michael Keaton opnieuw gehad als Batman!

Kater na huwelijk voor regisseur Adil El Arbi: Warner Bros. schrapt Batgirl op HBO Max en in de cinemazalen | VRT NWS: nieuws

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.