- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: user-top 10
Knock-out: user-top 10
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen

4-2
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Tja, als je liever anderhalf uur door de Hermitage sjokt....
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Nee hoor. Waarom denk je dan? Ik ga die films toch niet opzettelijk afkraken, omdat jij een afwijkende mening hebt. Alsof jij die films gemaakt hebt .
Al vind ik je ''waardeloos'' opmerking wel wat jammer. Maar leuk dat ik door ben
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind Andre Rieu en Frans Bauer sterker op dat vlak... Wat mij betreft is Sukurov's elitaire vormexperiment een grote mislukking. Weet ook zeker dat Bauer over 100 jaar vaker wordt gedraaid. 
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Al vind ik je ''waardeloos'' opmerking wel wat jammer. Maar leuk dat ik door ben
Die opmerking was misschien niet geheel noodzakelijk en voegt hier eigenlijk niet zo veel toe. Maar het was wel oprecht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Probeer die film maar eens na te doen.
Doe Rieu maar eens na.... of Bauer. Daarnaast kan het wel lastig zijn geweest, maar dat maakt het nog niet goed of geslaagd. Laat staan artistiek. Hij grijpt gewoon terug op creaties van anderen, net als Rieu.....maar die zet dan wel een podium op dat drie keer zo groot is als de Stones! ....en in mindere mate Bauer (mindere mate dan Rieu dan
).
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Doe Rieu maar eens na.... of Bauer. Daarnaast kan het wel lastig zijn geweest, maar dat maakt het nog niet goed of geslaagd. Laat staan artistiek. Hij grijpt gewoon terug op creaties van anderen, net als Rieu.....maar die zet dan wel een podium op dat drie keer zo groot is als de Stones! ....en in mindere mate Bauer (mindere mate dan Rieu dan
).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Just the facts, mam. Of zie je een onwaarheid? Dan hoor ik het wel. 
8-3