- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: user-top 10
Knock-out: user-top 10
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik vind namelijk dat reinbo een goed overwogen top10 heeft.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Top 10 van Reinbo komt zo uit een boekje, zeker nu generatie 80 oud genoeg is om die kitsch tot goeie films te gaan verheffen.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
@ glacius Erkenning van geweld als een esthetisch middel. Maar wel met de juiste knipoog.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Top 10 van Reinbo komt zo uit een boekje, zeker nu generatie 80 oud genoeg is om die kitsch tot goeie films te gaan verheffen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Boekje? Doe mij dat boek.
En als ik één film als kitsch aan zou duiden is het wel jouw nummer 1.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alsof iets goed overwegen een negatieve kwalificatie is. 
Waarom zou je bij je hobby zaken niet goed overwegen? En als je dat alleen op je werk doet, vraag ik me echt af hoe jij je prive leven op orde houdt. Maar afgaande op je dagelijks wisselende avatar kan ik me inderdaad voorstellen dat je dat erg lastig vindt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb heel veel medelijden met mensen die conclusies trekken uit hoe vaak iemand van avatar veranderd en geen onderscheid kunnen maken tussen deze site en het echte leven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bij het beoordelen van films mag je op je gevoel en passie afgaan. Daar hoef je geen hogere wiskunde op los te laten.
Tot 10 tellen vind ik nu niet direct vallen onder de hogere wiskunde. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Daarom heeft niemand een meer of minder overwogen top 10.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daarom heeft niemand een meer of minder overwogen top 10.
Mikey had het ook over goed, niet over meer of minder. Bovendien lijkt het me logisch dat er verschillen zitten tussen hoe veel, vaak, lang of diep de verschillende users hun top 10 overwegen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik vind ook dat jij een goed overwogen top 10 hebt. Desondanks heb ik er met uitzondering van Wild at Heart heel weinig mee.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind ook dat jij een goed overwogen top 10 hebt. Desondanks heb ik er met uitzondering van Wild at Heart heel weinig mee.
Dat kan, smaken verschillen. 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
5-9 voor de spanning, anders is er geen lol aan te beleven Reinbo 
Beiden een mooie top 10.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
6-1 maar close call, Olaf heeft de betere films, Stijf een veelzijdig geheel.