- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmpersonages 2009
Knock-Out: Filmpersonages 2009
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3569 stemmen
7. Joe Buck (Jon Voight, Midnight Cowboy) - Adolf Hitler (Bruno Ganz, Der Untergang)
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8178 stemmen
die vorige..... Echt heel vreemd.
vrij logisch lijkt me. een onvergetelijk personage tegen een irritant personage, makkelijke keuze voor de meesten dus.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8178 stemmen
4-4 dat mensen Hitler een mooi personage vinden. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
vrij logisch lijkt me. een onvergetelijk personage tegen een irritant personage,
Dat laatste was ook absoluut de bedoeling.
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Wat is er dan zo irritant aan hem?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is er dan zo irritant aan hem?
Ik weet niet of jij vaak van dat soort sessie afloopt. Maar ik duidt dergelijk types aan als irritant. Maar dat maakt het binnen de film een geweldig personage.
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Ik weet niet of jij vaak van dat soort sessie afloopt. Maar ik duidt dergelijk types aan als irritant. Maar dat maakt het binnen de film een geweldig personage.
Irritant zou ik hem igg niet beschrijven maar goed met het laatste ben ik het wel eens
.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8178 stemmen
Dat laatste was ook absoluut de bedoeling.
Snap ik, maar het geeft bijvoorbeeld al wel een reden aan waarom hij het hier niet redt. Bovendien is het personageTitta ook erg fijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Titta doet de hele film vrijwel niets. Weinig boeiend en kleurloos personage als je het mij vraagt. Was de film cinematografisch niet zo hoogstaand had niemand ooit op Titta gestemd.....
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8178 stemmen
Titta doet de hele film vrijwel niets. Weinig boeiend en kleurloos personage als je het mij vraagt. Was de film cinematografisch niet zo hoogstaand had niemand ooit op Titta gestemd.....
Het is juist een heel mysterieus personage en alleen al erg kleurrijk door de keuzes die hij in de film maakt. Heeft de cinematografie voor mij niets mee te maken.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4899 stemmen
Mackey eruit
Jammer... Ik kon z'n tegenstander niet, maar ik snap niet waarom er gezegd wordt dat Mackey het bij voorbaat al niet zou kunnen redden, omdat hij een irritant personage zou moeten zijn. Ten eerste vind ik 'm dat naar de kijker toe helemaal niet en ten tweede is dat zijn rol gewoon, die subliem gespeeld wordt. Komt toch alleen maar omdat het Tom Cruise is denk ik en dat is jammer...
6-7
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen
Ik kon z'n tegenstander niet
Denk dat het over grote deel toch echt niet tegen Cruise aan het stemmen was hoor. Reinbo is trouwens dik anti-Cruise, dus valt sowieso wel mee. Alleen Spetie zegt irritant en dat generaliseer je nogal. Maar nu weer bekerfinale voor mij 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4899 stemmen
Alleen Spetie zegt irritant en dat generaliseer je nogal.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3094 stemmen

ps; moet je nog maar eens na zoeken in het fame/shame topic