- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmpersonages 2009
Knock-Out: Filmpersonages 2009
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
9-9 Het zijn beide bordkartonnen personages, maar Wolverine vond ik naast oppervlakkig ook nog erg irritant.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8182 stemmen
9-11 Wolverine is leuk, maar Marge wint makkelijk.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
124. Auric Goldfinger (Gert Fröbe, Goldfinger) - Aniki Murakawa (Takeshi Kitano, Sonatine)
0-1 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3095 stemmen
0-2 
Domme uitslag die vorige.
7-7 Dit had niet eens spannend mogen worden! Wolverine stelt echt geen klap voor.
In ieder geval eentje die je onthoudt, geen flauw idee welk figuur in Fargo dat nou weer is.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
0-2 
In ieder geval eentje die je onthoudt, geen flauw idee welk figuur in Fargo dat nou weer is.
Suf wijf dat constant 'jaaa' zegt.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
0-2 
Ach kom nou, het ging gewoon over de hoofdpersoon uit Fargo. De vrouwelijke agent. Een uniek personage uit de filmgeschiedenis, prachtig vertolkt en lang niet zo bordkartonnen als ze lijkt (en zeker niet zoals Wolverine).
Wolverine daarnaast heeft coole messen in zijn handen, maar is verder inwisselbaar voor een hele lading aan andere actiehelden. Zelfs in het superheldengenre zijn er veel betere personages te vinden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Suf wijf dat constant 'jaaa' zegt.
Met afstand het belachelijkste personage uit de filmgeschiedenis.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3095 stemmen
Aah, zij was dus (een van) dé reden(en) dat ik dit (voor ik op MM kwam) dit een serieuze B-film vond. Overigens vind ik dit nog steeds zo, ik schrok erg van de score hier destijds.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8182 stemmen
Aah, zij was dus (een van) dé reden(en) dat ik dit (voor ik op MM kwam) dit een serieuze B-film vond. Overigens vind ik dit nog steeds zo, ik schrok erg van de score hier destijds.
Ik schrik er ook nog steeds van hoe ondergewaardeerd die film wel niet is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ Spetie
Iedereen wacht met spanning op een nieuwe foto in het "Uit welke film komt deze scène?" topic.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8182 stemmen
@ Spetie
Iedereen wacht met spanning op een nieuwe foto in het "Uit welke film komt deze scène?" topic.

uhhmm oke, dan ga ik er eens even eentje zoeken! 
!!!!*Lucky
-
- 3933 berichten
- 2935 stemmen
125. Freddy Krueger (Robert Englund, A Nightmare on Elmstreet-serie) - Dan Dunne (Ryan Gosling, Half Nelson)
1-0
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
126. Philip Marlowe (Humphrey Bogart & Dick Powell, The Big Sleep) - Louis Cyphre (Robert De Niro, Angel Heart)