• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.062 acteurs
  • 198.998 gebruikers
  • 9.371.622 stemmen

Knock Out: Actiescènes

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Wat een kleuterniveau bij sommigen hier. Is toch maar moeilijk te accepteren dat er mensen zijn met andere voorkeuren.

daar is iedereen schuldig aan, net zoals jij en nu ik er op reageert, of ben je school meester

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3123 stemmen

Kwartfinale

1.Running Scared: op de ijsbaan - Saving Private Ryan: aankomst op het strand

2.Lat Sau San Taam(Hard Boiled): shoot-out in Loods - Heat: bankoverval

3.Lat Sau San Taam(Hard-Boilded): ziekenhuis shoot-out - Terminator 2: Judgement Day:vrachtwagen/motor achtervolging

4.The Matrix: lobby shoot-out die vervalt in de heli scene - Apocalypse Now: helicopter aanval

Tot de 12, 2 verschil

1.Running Scared: op de ijsbaan - Saving Private Ryan: aankomst op het strand

1-0

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

combi schreef:

daar is iedereen schuldig aan, net zoals jij en nu ik er op reageert, of ben je school meester

Mij zie je nooit iemand aanvallen in een KO vanwege zijn stem. Als iemand echter denkt te moeten melden dat mijn stem niet klopt omdat ik niet stem zoals hij dat wil dan kom ik daar graag even op terug.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

2-0

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

2-1

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Mij zie je nooit iemand aanvallen in een KO vanwege zijn stem. Als iemand echter denkt te moeten melden dat mijn stem niet klopt omdat ik niet stem zoals hij dat wil dan kom ik daar graag even op terug.

zou je boven moeten staan!

hoewel ik je reaktie begrijp

3-1

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

4-1 Nooit gedacht nog eens te stemmen voor Running Scared maar hij is toch net iets minder slecht.

Cheo

• 5474 berichten
  • 1182 stemmen

5-1

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

5-2 Wat een belachelijke kleuren in dat eerste fragment.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

5-3!

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

6-3

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

6-4

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

4-1 Nooit gedacht nog eens te stemmen voor Running Scared maar hij is toch net iets minder slecht.

Wat vind je slecht aan de spr scene? Ik vind de film slecht, maar deze scene geweldig.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

7-4

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

7-5

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

8-5

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

9-5

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

DVD-T schreef:

(quote)

Helemaal mee eens, ook de reden waarom ik steeds maar weer Jackie Chan films ga kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=l0JYNznbL0Q

Hartstikke leuk toch .

Precies het tegenovergestelde van wat ik het liefst in een vechtscène zou willen zien. Als Jackie Chan tussendoor nog domme grapjes zou maken, zou het de ergernis compleet maken. Het lijkt wel een soort Disney vechtfilm en uiteraard voor alle leeftijden.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

9-6 !

Artemis

• 3868 berichten
  • 2396 stemmen

9-7

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12839 stemmen

10-7

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

10-8

jammer dat er nog 2 Hard Boiled scene's in zitten..en ook jammer dat T2 scene erin zit, vind die kraan scene uit T3 nog veel beter.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

10-9

®Tc

• 8212 berichten
  • 1087 stemmen

11-9

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

Reinbo schreef:

Wat vind je slecht aan de spr scene? Ik find de film slecht, maar deze scene geweldig.

Op zich geen slechte scene maar heb een beetje eenzelfde gevoel als met Apocalypse Now. Het past niet in mijn straatje van pure actiescene's. Zal wel komen omdat het beide oorlogsfilms zijn en ik dat niet zozeer onder actie schaar.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

11-10

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Op zich geen slechte scene maar heb een beetje eenzelfde gevoel als met Apocalypse Now. Het past niet in mijn straatje van pure actiescene's. Zal wel komen omdat het beide oorlogsfilms zijn en ik dat niet zozeer onder actie schaar.

Die openingsscène lijkt me toch pure actie, maar dat zal wel aan mij liggen, vind het jammer als zo'n (toch wel vrij standaard) shoot-out'je hier wint van die briljante scène.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Inderdaad raar. Een shoot out in het gangster milieu is actie, maar omdat het oorlogssituatie (geen ruzie tussen gangs, maar tussen naties) betreft telt het ineens minder? Kan me toch echt geen actievoller moment indenken dat de landing op Normandië. Hoe zeer ik de rest van die film ook verafschuw, zou die scene van mij mogen winnen. Briljate beeld en geluidsmontage die je midden in de enerverende actie plaatsen.

-Roald-

• 3178 berichten
  • 803 stemmen

12-10

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Als ik eerlijk mag zijn vind ik het schoolvoorbeeld van een goeie shootout toch die uit The Untouchables..beter als die van Hard-Boiled

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.