- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #3
Laddercompetitie #3
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3108 stemmen
4-5 brr Fear and Loathing 
148. The Evil Dead - Unbreakable
0-1
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
4-4 Mogen beide hoger komen.
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4966 stemmen
110. The Taste of Tea - Boogie Nights
0-1
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Gelieve op de film te stemmen en niet tegen bepaalde leden... Want dat begin ik meer en meer te denken...
Ik noem geen namen maar bepaalde leden hebben nog bijna geen één keer denk ik in het voordeel van mijn favoriete films gestemd, wat eigenlijk onmogelijk is... 
Jammer dat Unbreakable, top-50 materiaal, al zo vlug gestopt is... Anderen hun filmpjes werden verslagen dus nemen ze maar wraak... 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Gelieve op de film te stemmen en niet tegen bepaalde leden... Want dat begin ik meer en meer te denken... 
Hoeveel films heb jij eigenlijk gezien uit deze lijst? Volgens mij niet echt veel, anders zou je wel weten dat waarschijnlijk 99% van die films beter zijn dan Unbreakable. Maak je geen zorgen, de meeste users stemmen echt niet tegen een user (ik iig niet).
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Hoeveel films heb jij eigenlijk gezien uit deze lijst? Volgens mij niet echt veel, anders zou je wel weten dat waarschijnlijk 99% van die films beter zijn dan Unbreakable. Maak je geen zorgen, de meeste users stemmen echt niet tegen een user (ik iig niet).
In deze lijst veel, dat baart me juist zorgen... 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hoeveel films heb jij eigenlijk gezien uit deze lijst? Volgens mij niet echt veel, anders zou je wel weten dat waarschijnlijk 99% van die films beter zijn dan Unbreakable.
je bedoelt slechter 
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3108 stemmen
Volgens mij doet alleen Lord Flashheart dat 
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Hoeveel films heb ik al geprobeerd... Ik denk een stuk of 20, als ik dan zie dat bepaalde leden daar nooit in het voordeel op stemmen, ondanks ze die vaak 4 en 4,5 sterren geven, stel ik me toch vragen ja...
Maar kom, misschien zie ik spoken, terug on-topic... 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hoeveel films heb ik al geprobeerd... Ik denk een stuk of 20, als ik dan zie dat bepaalde leden daar nooit in het voordeel op stemmen, ondanks ze die vaak 4 en 4,5 sterren geven, stel ik me toch vragen ja...
is tegen de film ondanks hun hoge waardering, heeft niks met de user te maken, dat geld ook voor LF
Maar kom, misschien zie ik spoken, terug on-topic... 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Zijn spoken of skeletten.... I Kill you! lol o lol
DVD-T
-
- 15570 berichten
- 3166 stemmen
109. Per Qualche Dollaro in Più - Boogie Nights
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.