- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
30. Mulholland Dr. - Rebel without a Cause
1-0 Lynch is hier net iets beter dan Ray, al had ik die ander graag een sympathy-vote gegeven.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
1-1
Mulholland Dr. is een mooie film maar wordt mijns inziens hier op mm wel erg overschat.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
1-1
Mulholland Dr. is mooie film maar wordt mijns inziens hier op mm wel erg overschat.
Eensch!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
1-1
Mulholland Dr. is een mooie film maar wordt mijns inziens hier op mm wel erg overschat.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De tweede ronde verloopt tot nu toe nog niet gigantisch interessant helaas. Met Rio Bravo is er al voor de tweede keer een top 10 film van me uitgegaan tegen een mindere Tarantino. Ik zal KrisV nog eens een plezier doen 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nu snap ik die helm.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
De tweede ronde verloopt tot nu toe nog niet gigantisch interessant helaas. Met Rio Bravo is er al voor de tweede keer een top 10 film van me uitgegaan tegen een mindere Tarantino. Ik zal KrisV nog eens een plezier doen 
Erg sympathiek, maar Tarantino-fans hebben hoe dan ook niet veel meer over, aangezien Pulp Fiction en Reservoir Dogs er al in de 1ste (EERSTE !) ronde uitgegaan zijn tegen een middelmatige Hitchcock en een Indiana Jones.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
6-4 Mulholland
31. Good Bye Lenin! - Lawrence of Arabia
1-0