- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #2
Knappe (?) actrices game #2
niethie
-
- 7319 berichten
- 7261 stemmen

Ziyi Zhang oa bekend uit House of Flying Daggers en Memoirs of a Geisha.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ook al 1000 keer geweest, als ik me niet vergis, voor ik de halve site weer over me heen krijg... Er zijn toch echt wel 'nieuwere' actrices die tevoorschijn kunnen komen..?
1+, 0-
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Soom geef jij nu een + en een -?
.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
1-
..al moet ik wel zeggen dat ze er op die onderste still erg mooi uitziet. Helaas voor Ziyi Zhang zorgt Google voor relativering.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Mijn + is dan ook voor de onderste foto en voor het beeld dat ik van haar heb uit diverse films.
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
Mijn + is dan ook voor de onderste foto en voor het beeld dat ik van haar heb uit diverse films.
je vindt dat bleke vale vermoeide lijk van de tweede foto mooier dan die stralende vrouw van de eerste foto?
right............... 
6+
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
je vindt dat bleke vale vermoeide lijk van de tweede foto mooier dan die stralende vrouw van de eerste foto?
right...............
De gevoelige, kwetsbare, doch warme en lieflijke uitstraling van Ziyi op de tweede afbeelding spreekt mij inderdaad veel meer aan, mede doordat ik haar ogen veel beter uit vind komen, dan de overopgemaakte en erg saaie uitstraling die van de eerste foto uitgaat (waarvan meer is te vinden op Google). Niet iedereen houdt van hetzelfde, zo blijkt maar weer eens.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
9+, 4- zoals het hoort gebaseerd op de foto's en niet google
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Doe mij ook maar foto 1.
10+, een kleintje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.