• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.737 stemmen

Laddercompetitie #2

zoeken in:

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Cheo schreef:

Elephant stond al op 4-5 en toen werd er een vorige stem overgezet naar Elephant waardoor die won..dat lijkt mij dan tog te laat?

Nee. De stem Elephant stond er al. Ik citeer:

En het bericht daarna van Turkeyloverz luidde:

61. Elephant - Donnie Darko

0-1

waarna ik

heb gewijzigd in:

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Wat zijn de arthouse/azië liefhebbertjes weer eens kinderachtig bezig. Hoe vaak spannen ze niet samen om hún filmpjes omhoog te stemmen. En nu gebeurt het een keertje omgekeerd en is het huis te klein. Accepteer maar eens dat er ook liefhebbers zijn van mainstream films als DD.

Cheo

• 5474 berichten
  • 1182 stemmen

Observator schreef:

(quote)

Nee. De stem Elephant stond er al. Ik citeer:

(quote)

En het bericht daarna luidde:

(quote)

Waarna ik

(quote)

heb gewijzigd in:

(quote)

In dat geval heb ik ook geen idee waarom men doorspeelde:)

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Hoe vaak spannen ze niet samen om hún filmpjes omhoog te stemmen.

Probeer anders nog een beetje aan de discussie mee te doen. Je lult nu tegen niemand in het niks.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Er is geen discussie, je trekt gewoon een keer aan het kortste eind.

Stand 150 Don't look Now - Me And You And Everyone We Know:

2-2

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Nochthans staan de bewijzen er zwart op wit dat DD verloren heeft. Dus helemaal geen idee waarom ik aan het korste eind zou trekken.

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Cheo schreef:

In dat geval heb ik ook geen idee waarom men doorspeelde:)

Omdat men DD perse door ieders strot wilde duwen. Sowieso lijkt overspelen mij ook wel een goede optie. Zeker nu blijkt dat Observator en ik niet alleen protest aantekenen.

Het maakt mij echt niet uit dat DD stijgt op een eerlijke manier ( liever niet natuurlijk ) maar op zo `n manier was het natuurlijk wel redelijk unfair.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Daar verschillen de meningen over hè. Achteraf klagen (een halve dag later in dit geval) heeft geen zin. Onderhond was overigens helemaal niet aanwezig, dit is gewoon gejengel.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Een halve dag later heeft zeker wel zin. Er werd op die moment trouwens ook al protest aangetekend maar daar werd gewoon overheengespeeld. Aardig geprobeerd, maar valsspelen is gewoon niet de bedoeling.

En wat mijn aanwezigheid daarmee te maken heeft begrijp ik al helemaal niet.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Ja, dat is een erg relevante analogie Observator heeft gewoon de eerste stem bij de battle en daarmee klaar. Wat hij er ook eerst gezet heeft.

Wat hij er ook eerst gezet heeft? Je was er niet eens bij. Er was niet eens een battle! Een battle begint pas bij Getal. Film A vs. Film B.

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Beter laat dan nooit.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Apollinisch schreef:

Wat hij er ook eerst gezet heeft? Je was er niet eens bij.

Jij wel, waardoor het jammer is dat ook jij niet een beetje verantwoordelijkheidszin kunnen tonen hebt.

De uitleg van Observator is anders redelijk duidelijk, wat de winnaar gewoon Elephant maakt.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Knisper schreef:

Stemmen voor de battle genoemd is tellen niet.

0-1 Turkeyloverz

1-1 maxc

1-2 co j

2-2 knisp

3-2 drag

3-3 legan

3-4 apol

4-4 p8rb

4-5 goldenskull

lijkt me duidelijk.

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Apollinisch schreef:

Er was niet eens een battle!

Man, de battles vlogen door elkaar en over elkaar heen. De battle tegen Sunset Blvd. was al met 2-6 beslist. Ik was constant te laat met stemmen, dus ik dacht eindelijk op tijd een stem uit te kunnen brengen, en was zelfs te vroeg, wat ik netjes aangepast heb. Wat is het probleem?

Of had je nog graag 2-7 en verder willen stemmen?

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Nee, je moet gewoon een beetje geduld hebben bij dit spelletje. Bij een voetbalwedstrijd mag je ook niet scoren voordat het startsein gegeven is.

Dat mag klinken als muggenzifterij, zo zijn gewoon de spelregels. Iets waar jullie nogal veel waarde aan hechten blijkbaar.

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Maar laten Turkeyloverz en wat anderen nou wel eens vaker een bericht weggehaald hebben, omdat de voorgaande battle nog niet afgelopen was...Ik blijf het nog steeds een discutabele overwinning vinden. Zo had bv. Cidade nog geen eens verloren of er stond al de nieuwe battle...Die werd ook weggehaald, maar velen dachten al wel dat het niet meer loonde om op Cidade te stemmen.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Apollinisch schreef:

Nee, je moet gewoon een beetje geduld hebben bij dit spelletje. Bij een voetbalwedstrijd mag je ook niet scoren voordat het startsein gegeven is.

Observator heeft het startsein gegeven.

Lord Flashheart schreef:

lijkt me duidelijk.

Lijkt mij erg duidelijk dat die lijst niet overeenstemt met wat er staat aan stemmen.

Cheo

• 5474 berichten
  • 1182 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Maar laten Turkeyloverz en wat anderen nou wel eens vaker een bericht weggehaald hebben, omdat de voorgaande battle nog niet afgelopen was...Ik blijf het nog steeds een discutabele overwinning vinden. Zo had bv. Cidade nog geen eens verloren of er stond al de nieuwe battle...

Eindeloze discussie ben ik bang.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Observator heeft het startsein gegeven.

Nee, hij had het startsein gegeven als zijn bericht er in eerste instantie als volgt had uitgezien:

61. Elephant - Donnie Darko

1-0

Met alleen de melding Elephant kan ik niet zoveel.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Nee hoor, de Elephant vermelding is duidelijk genoeg. Je moet al half schuimbekkend op DD liggen stemmen om met zulk bericht "niet zoveel te kunnen"

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Je moet al half schuimbekkend bang zijn dat Elephant van DD gaat verliezen als je niet de tijd en moeite durft te nemen een duel officieel aan te kondigen.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Helemaal niet bij zo'n snelheid, dat zie je duidelijk aan de chaos die achterblijft. Als je de battle tegen Elephant bekijkt zijn er niet eens 5 stemmen voor DD.

Anyway, er is de laatste tijd al genoeg geprobeerd om regels bij te verzinnen voor eigengewin. Met de stem van Observator is niks mis. Kunnen mensen daar niet mee leven dan wordt er maar wat onderling overlegd of geruzied, maar lekker gewoon doorbomen "dan zal wel niemand meer wat zeggen" is gewoon kinderachtig.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

3-2 DLN

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Het gaat dan ook om de startsein. Voordat een battle begint mag je niet stemmen. Ik zag ook andere users al vóór een battle berichten plaatsen als "tegen DD'' etc. Waar slaat dat op? In de quote van Lord Flashheart is goed te zien hoe de stand verliep.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Als je de battle tegen Elephant bekijkt zijn er niet eens 5 stemmen voor DD.
Vanmiddag wel, maar blijkbaar is de stem van Goldenskull verwijderd.

Anyway, er is de laatste tijd al genoeg geprobeerd om regels bij te verzinnen voor eigengewin. Met de stem van Observator is niks mis.
Vind jij. Vind ik niet. Misschien wordt het eens tijd een lijstje te maken met regels waar iedereen zich in kan vinden, dan hebben we van dat gedoe ook geen last meer.

Regel 1:

- een duel gaat pas van start als het volgende sein is gegeven: ranglijstnummer film X. film X - film Y

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

De stem van Reinbo werd anders nog geen eens meegeteld.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Onderhond schreef:

Als je de battle tegen Elephant bekijkt zijn er niet eens 5 stemmen voor DD..

Ja, ik snap ook niet dat mensen zo achteraf berichten aanpassen of verwijderen.. ik had óók mijn bericht kunnen aanpassen..en dan had DD zonder enige twijfel sowieso gewonnen (tussen bericht #1 en #2 zitten 3 elephant stemmen ofzo) Dan was het namelijk zelfs mét Observator's te vroege stem 3-5 of 4-5 geweest. Conclusie: De ECHTE waarheid komt niet terug.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Vind jij. Vind ik niet.

Alleen heb ik de huidig geldende regels achter mij, jij niet.

Mij best,dat de regels aangepast worden, maar de stem van Observator is nooit tegen de regels geweest. En bij eerdere betwistingen werd de battle steeds opnieuw gespeeld. Wat in dit geval nog steeds een gunst zou zijn voor DD, die gewoon glashelder verloren heeft.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

4-2

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Ik zie net dat ik éen van die mongolen was die zijn bericht verwijderde

Maar ik houd op met deze nutteloze discussie, heb wel wat beters te doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.