• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.049 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.690 stemmen

Laddercompetitie #2

zoeken in:

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Totdat jij aankomt met soortgelijke battles uit het verleden die anders beslist zijn, heeft DD gewoon eerlijk gewonnen.

Als jij zo graag bewijzen wil, bewijs mij dan dat de stem van Observator niet geldig is. Zolang dat niet duidelijk is, is er een duidelijke betwisting en wordt naar goede gewoonte een battle opnieuw gespeeld.

De slechte verliezer is diegene die zich dan niet aan de regels houdt en gewoon kop-int-zand verder probeert de spelen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

4-1

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)
Als jij zo graag bewijzen wil, bewijs mij dan dat de stem van Observator niet geldig is.
60000 berichten een ongewijzigde gang van zaken en daar zonder aanleiding verandering in brengen; dat is voor mij bewijs genoeg en komt op hetzelfde neer als hetzelfde duel twee keer op dezelfde dag spelen; iets waar jij dan weer wel fel op tegen bent. Wees gewoon consequent.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

60000 berichten een ongewijzigde gang van zaken en daar zonder aanleiding verandering in brengen;

Sorry maar dan heb je duidelijk nog veel ervaring met de KOs gehad. Diegene die verandering in de "ongewijzigde gang van zaken" brengt ben jij.

De vorige battle was afgelopen, dan start de nieuwe battle. Wanneer het zo ongelofelijk druk is als bij een rush is het doodnormaal eerst de naam te roepen. Als je eerst ben plaats je de battle. = gang van zaken. Al 3 jaar lang ? Nooit over gezeurd ... en als er over zo'n situatie gezeurd werd, werd de battle opnieuw gespeeld = gang van zaken. Al dik 3 jaar lang.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Dat kan je wel blijven roepen maar zo'n uitspraak telt pas als je die kan staven - iets wat je nog steeds niet gedaan hebt (en ik wel). Als het echt "doodnormaal" is, moet het ook niet zo moeilijk zijn dat aan te tonen. Op welke bladzijde van deze threads ik ook kijk, ik zie alleen maar battles die volgens mijn manier van start zijn gegaan.

Maar goed, mijn ogen zullen wel niet goed zijn.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

4-2 ik kan beide films waarderen.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Heb jij al iets gestaafd ?

En daar rushes zeldzaam zijn ga ik niet zoeken in 3 jaar KOgekte. Mensen die vaak met een KO meespelen weten hoe het gaat.

Op welke bladzijde van deze threads ik ook kijk, ik zie alleen maar battles die volgens mijn manier van start zijn gegaan.

Right ... zoals ik al zei, kijk op de pagina waar de battle van Elephant tegen DD plaatsvindt.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Cosoco schreef:

1-1

Lol @ de discussie. En pinkpop is saai.

Vond het dit keer juist behoorlijk goed!

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Heb jij al iets gestaafd ?

Euhm... ja. Ik zeg dat elk duel voorafgaand aan Elephant - DD volgens mijn manier van start is gegaan. Kijk maar op bladzijde 5, 10, 23...

Pas als jij een voorbeeld vindt waarbij dat niet het geval is, is mijn uitspraak niet langer geldig.

En daar rushes zeldzaam zijn ga ik niet zoeken in 3 jaar KOgekte. Mensen die vaak met een KO meespelen weten hoe het gaat.
Ik speel ook al jaren met KO's mee... Feit is dat jij vooralsnog geen medestanders hebt.

(quote)

Right ... zoals ik al zei, kijk op de pagina waar de battle van Elephant tegen DD plaatsvindt.

Daar staat niks dat mijn uitspraken onderuit haalt, dus wat probeer je nu eigenlijk te bereiken?

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Daar staat een bericht van Observator die de battle start. Lijkt me duidelijk, voor iedereen die kan lezen.

Feit is dat jij vooralsnog geen medestanders hebt.

Niet, ik zag maxcom en Observator al bij het eind van die battle melden dat ze het niet correct vonden, maar zij werden gewoon straal genegeerd.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Daar zijn de meningen nogal over verdeeld, niet? Bovendien heeft het geen zin om nu die pagina op te zoeken, want in eerste instantie stond er slechts Elephant.

Hopelijk volgt nu niet precies dezelfde discussie als gisteravond.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Zijn de meningen daarover verdeeld Jij vraagt mij naar dingen te zoeken "die er staan". Wel, het staat er echt.

Wat er aan vooraf ging, daar zijn de meningen over verdeeld. Wat meteen ook als bewijs geldt dat enige andere voorbeelden nooit meer als zeker bewijs kunnen dienen. Maw, jij hebt ook nog niks gestaafd.

Wat wel nog steeds duidelijk is, is dat het om een betwiste battle ging en gaat. Welke dus opnieuw gespeeld worden. En dat was ook al zo bij rushes van mijn favorieten.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Beetje jammer dat maxcomthrilla en observator dat gistermiddag niet voorgesteld hebben.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Zeker jammer ja. Maar aangezien jij blijkbaar ook al jaren meespeelt had je dat evengoed kunnen doen.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Huidige stand:

150. Don't look Now - The Incredible Shrinking Man

4-2

Nog drie voorstemmers gezocht

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

5-2

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Onderhond schreef:

Zijn de meningen daarover verdeeld Jij vraagt mij naar dingen te zoeken "die er staan". Wel, het staat er echt.

Wat er aan vooraf ging, daar zijn de meningen over verdeeld. Wat meteen ook als bewijs geldt dat enige andere voorbeelden nooit meer als zeker bewijs kunnen dienen. Maw, jij hebt ook nog niks gestaafd.

Wat wel nog steeds duidelijk is, is dat het om een betwiste battle ging en gaat. Welke dus opnieuw gespeeld worden. En dat was ook al zo bij rushes van mijn favorieten.

Heb net eens die battle bekeken. Snap niet hoe DD er met winst vandaan komt. Meer dan 4 stemmen zie ik niet direct bij DD. Heel bizarre strijd. Prachtige opmars achteraf, maar dat is idd betwistbaar. Zoals Onderhond al zei is het toch beter (en ook de gewoonte) om de battle dan opnieuw te spelen. Nu wat laat, maar zeker rekening houden, je merkt welke discussies dit meebrengt.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Tja, een rematch lijkt me ook de standaard in dit soort situaties, gebeurt al jaren bij KO's.

kos schreef:

(quote)
Vond het dit keer juist behoorlijk goed!

Jij linkse Volkskrant lezende grachtengordel intellectueel!

Maar serieus, ik vond de line-up (op een paar bands na) niet echt interessant.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Tja, jammer dat ik geen medestanders heb

50. It's a Wonderful Life - 51. Kôkaku Kidôtai: Inosensu

0-1

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

1-1

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

1-2 voor Onderhond

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Film Pegasus schreef:

(quote)

Heb net eens die battle bekeken. Snap niet hoe DD er met winst vandaan komt. Meer dan 4 stemmen zie ik niet direct bij DD. Heel bizarre strijd. Prachtige opmars achteraf, maar dat is idd betwistbaar. Zoals Onderhond al zei is het toch beter (en ook de gewoonte) om de battle dan opnieuw te spelen. Nu wat laat, maar zeker rekening houden, je merkt welke discussies dit meebrengt.

ik heb het ook al is gezegd dacht ik, maar diegene die voor DD stemde deden gewoon voort.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

2-2

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

2-3

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

50. It's a Wonderful Life - 51. Kôkaku Kidôtai: Inosensu

0-1

Ik heb het nagelopen en het lijkt bij Dragje idd 5-1 voor Elephant te zijn

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

3-3

En mensen, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dat de stand er gisteren heel anders uitzag?

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

4-3

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Ik wel, heb het even nagelopen en zie dat mijn stem de beslissende was...

61. Elephant - Donnie Darko

Observator

1-0

Turkeyloverz

1-1

maxcomthrilla

2-1

Co Jackso

2-2

Knisper

3-2

dragje

4-2

Legan

4-3

Apollinisch

4-4

Reinbo

5-4

Lijkt mij onomstotelijk bewijs.

Dus DD moet naar 63!

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Dat bij de telling nu DD verloren heeft lijkt mij voor iedereen wel duidelijk. Alleen is dat nooit een argument geweest. Weggehaalde stemmen nadat de battle is afgelopen tellen "nog steeds".

Probleem zit hem bij de stem van Observator, die door de fans van DD niet als geldig wordt gezien omdat hij rechtstreeks op Elephant stemde zonder eerste duidelijk de battle te vermelden. Op zich niks vreemds bij een anti-rush, maar blijkbaar deze keer wel.

Het echte probleem is dat men niet eens de moeite neemt om de betwiste battle uit te klaren en gewoon doorramt, terwijl er normaal gediscussieerd wordt en als men er echt niet uitkomt de battle opnieuw speelt.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Probleem zit hem bij de stem van Observator, die door de fans van DD niet als geldig wordt gezien omdat hij rechtstreeks op Elephant stemde zonder eerste duidelijk de battle te vermelden. Op zich niks vreemds bij een anti-rush, maar blijkbaar deze keer wel.
En terecht. Belachelijk gedoe.

Wel ben ik het met je eens dat er een rebattle gespeeld had kunnen worden. Maar ja, het heetst van de strijd enzo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.