• 16.992 nieuwsartikelen
  • 181.466 films
  • 12.519 series
  • 34.640 seizoenen
  • 654.164 acteurs
  • 200.202 gebruikers
  • 9.449.112 stemmen
Avatar
 

Slechtste Topfilm, editie 2007

zoeken in:
avatar van Co Jackso

Co Jackso

  • 21924 berichten
  • 2791 stemmen

7-2


avatar van Co Jackso

Co Jackso

  • 21924 berichten
  • 2791 stemmen

15. Game, The- Green Mile, The

0-1


avatar van Iketes

Iketes

  • 1968 berichten
  • 1387 stemmen

1-1


avatar van dragje

dragje

  • 5098 berichten
  • 0 stemmen

2-1 The Game, potentieel kandidaat voor de overwinning.


avatar van maxcomthrilla

maxcomthrilla

  • 15583 berichten
  • 2872 stemmen

2-2


avatar van Poisonthewell

Poisonthewell

  • 4939 berichten
  • 13484 stemmen

3-2 maar allebei geen topfilm


avatar van Japie Mol

Japie Mol

  • 354 berichten
  • 1997 stemmen

3-3


avatar van Tommeh

Tommeh

  • 7318 berichten
  • 3309 stemmen

4-3


avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

  • 14391 berichten
  • 25200 stemmen

5-3


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87684 berichten
  • 13038 stemmen

5-4 The Game is een leuk filmpje.


avatar van Bert1

Bert1

  • 2196 berichten
  • 0 stemmen

6-4


avatar van P8rb

P8rb

  • 10773 berichten
  • 1833 stemmen

6-5


avatar van Knisper

Knisper

  • 13052 berichten
  • 1283 stemmen

The Game is leuk ja, maar The Green Mile ook wel

7-5


avatar van Bert1

Bert1

  • 2196 berichten
  • 0 stemmen

16. Saving Private Ryan - Simon


avatar van Knisper

Knisper

  • 13052 berichten
  • 1283 stemmen

Schande dat Simon hier nog zit zeg.

1-0


avatar van P8rb

P8rb

  • 10773 berichten
  • 1833 stemmen

1-1


avatar van Mug

Mug

  • 13981 berichten
  • 5969 stemmen

2-1


avatar van Cosoco

Cosoco

  • 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Green Mile er ook al uit, pff.

3-1


avatar van dragje

dragje

  • 5098 berichten
  • 0 stemmen

4-1


avatar van ROOSKY

ROOSKY

  • 29923 berichten
  • 8136 stemmen

5-1


avatar van dutchtuga

dutchtuga

  • 16970 berichten
  • 4101 stemmen

5-2


avatar van KrisV

KrisV

  • 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Met the Green Mile eruit gaan we dan maar voor soldaat Ryan.

6-2


avatar van Badalamenti

Badalamenti

  • 23135 berichten
  • 3594 stemmen

6-3


avatar van dragje

dragje

  • 5098 berichten
  • 0 stemmen

"gelukkig", voor mij dan, zit er geen enkele film meer tussen waarvan ik zou schrikken als die de hoofdprijs zou winnen...

Als ik een winnaar zou mogen kiezen zou mijn top 3 keuze vallen in volgorde van slechtste topfilm van 2007

1 Crash 2.0*

2 Butterfly Effect 2.0*

3 The Game 2.5*


avatar van guulbert

guulbert

  • 1618 berichten
  • 18 stemmen

6-4


avatar van W.M.J.M

W.M.J.M

  • 4041 berichten
  • 2902 stemmen

6-5


avatar van Co Jackso

Co Jackso

  • 21924 berichten
  • 2791 stemmen

6-6


avatar van Reinbo

Reinbo

  • 70660 berichten
  • 0 stemmen

7-6 jammer dat de Green Mile er uit ligt, had moge winnen.


avatar van maxcomthrilla

maxcomthrilla

  • 15583 berichten
  • 2872 stemmen

8-6 Na Braveheart, nu ook The Green Mile eruit. Jammer.

Hotel Rwanda mag nu wel winnen. Begrijp absoluut niet wat die film zo goed maakt. Het is waarschijnlijk de impact van de genocide in Rwanda.


avatar van jackie

jackie

  • 3084 berichten
  • 10618 stemmen

8-7

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.