- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Slechtste Topfilm, editie 2007
Slechtste Topfilm, editie 2007
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
15. Game, The- Green Mile, The
0-1
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
2-1 The Game, potentieel kandidaat voor de overwinning.
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13484 stemmen
3-2 maar allebei geen topfilm
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13038 stemmen
5-4 The Game is een leuk filmpje.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
The Game is leuk ja, maar The Green Mile ook wel
7-5
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
Schande dat Simon hier nog zit zeg.
1-0
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Green Mile er ook al uit, pff.
3-1
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Met the Green Mile eruit
gaan we dan maar voor soldaat Ryan.
6-2
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
"gelukkig", voor mij dan, zit er geen enkele film meer tussen waarvan ik zou schrikken als die de hoofdprijs zou winnen...
Als ik een winnaar zou mogen kiezen zou mijn top 3 keuze vallen in volgorde van slechtste topfilm van 2007
1 Crash 2.0*
2 Butterfly Effect 2.0*
3 The Game 2.5*
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
7-6 jammer dat de Green Mile er uit ligt, had moge winnen.
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
8-6 Na Braveheart, nu ook The Green Mile eruit. Jammer.
Hotel Rwanda mag nu wel winnen. Begrijp absoluut niet wat die film zo goed maakt. Het is waarschijnlijk de impact van de genocide in Rwanda.
