- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Europese Cinema
Knock-Out: Europese Cinema
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
94. Lock, Stock and Two Smoking Barrels(Ritchie-GB) - Renaissance(Volckman-FR)
1-0
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Ow, ik zie het al. Niemand heeft Au Hasard Balthazar gezien. Van Reinbo vind ik het helemaal vreemd, hij zit altijd te zeuren over 'know-nots' en hij heeft Daens en Au Hasard Balthazar allebei niet gezien (of alleen niet op gestemd?).
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ow, ik zie het al. Niemand heeft Au Hasard Balthazar gezien. Van Reinbo vind ik het helemaal vreemd, hij zit altijd te zeuren over 'know-nots' en hij heeft Daens en Au Hasard Balthazar allebei niet gezien (of alleen niet op gestemd?).
Ik in ieder geval wel:
Au Hasard Balthazar: 3,5
Daens: 4
Ziezo 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Ik zie trouwens jouw stem bij Daens niet staan ? 
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Ik zie trouwens jouw stem bij Daens niet staan ? 
Klopt, die heb ik niet gezien. Hoezo?
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Ik in ieder geval wel:
Au Hasard Balthazar: 3,5
Daens: 4
Ziezo 
Jij was dan ook de enige. 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Tja, dan kan je niet weten welke van de 2 de beste is, dus is je pleidooi niet zo zinvol, lijkt me.
Nu moet ik wel toegeven dat ik zelf Daens niet zo bijzonder vind, maar bij een KO met zoveel minder bekende films vrees ik dat je veel stemmers hebt die maar 1 film zagen.
Maar geen van beide zien en stemmen vind ik ook not done.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Tja, dan kan je niet weten welke van de 2 de beste is, dus is je pleidooi niet zo zinvol, lijkt me.
Ik heb toch ook niet op Au Hasard Balthazar gestemd toen hij tegen Daens moest? Ik had het gewoon over know-nots in het algemeen. Dat ik Daens niet ken heeft hier dus niets mee te maken. Maar je hebt wel gelijk dat het niet zo zinvol is, iedereen zal toch gewoon blind door blijven stemmen. Verder verwacht ik écht niet dat Daens een film die op nummer 6 in mijn top 10 staat gaat overtreffen.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
95. La Fille sur le Pont(Leconte-FR) - Cria Cuervos(Saura-ESP)
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3703 stemmen
96. Dancer in the Dark(Von trier-DK) - Le Charme Discret de la Bourgeoisie(Bunuel-FR)
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
97. Il Postino (Radford-IT) - Pickpocket (Bresson-FR)