- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Cultmovies
Knock-Out: Cultmovies
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
2-1
Toch nog veel grote films. Reservoir Dogs 3000 stemmen, Exorcist en Psycho beiden rond de 1000.
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
Ik ken de eerste niet en ook nooit van gehoord
2-2
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Is van Kitano. Beetje eigen aan cult ook.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Als ik lees waarom Reinbo vindt dat Turks Fruit cult is, kan er zeker ook een motivatie voor Psycho neergepend worden.
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Ah, sinds wanneer ben jij een Reinbo aanhanger geworden Kris ? 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Het was natuurlijk een als ... dan zin. Het hangt dus van de lezer af of ze beiden of geen van beiden cult vinden. Zelf nam ik eigenlijk geen standpunt in 
Verder heb ik niets tegen Reinbo natuurlijk 
Maar ik zie de bui wel hangen, alle Aziatische- en tekenfilms gaan weer door 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Het is cult voor een reden hé. Had anders een Amerikaanse klassiekers KO georganiseerd 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Tja, ik ben het niet eens met je stelling van gisteren dat een cultfilm die nadien algemeen gewaardeerd wordt, bvb. doordat hij belangrijke culturele, sociale, maatschappelijke, ... invloed krijgt, daarna geen cult meer is. Maar het lijkt me niet nuttig een discussie die gisteren gevoerd werd opnieuw op te rakelen 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Het is cult voor een reden hé. Had anders een Amerikaanse klassiekers KO georganiseerd 
Coup de Torchon behoort bvb. tot m'n favoriete films, en kan zeker als cult bestempeld worden. Toch wordt hij er met 5-0 uitgebonjourd door een arthouse film. Maar hoor je mij daarna "f¨¨ïng knownots ...
" zeggen ? Neen, ik blijf braaf en respecteer ieders mening 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12855 stemmen
Coup de Torchon behoort bvb. tot m'n favoriete films, en kan zeker als cult bestempeld worden. Toch wordt hij er met 5-0 uitgebonjourd door een arthouse film. Maar hoor je mij daarna "f¨¨ïng knownots ...
Bij deze heb je het dan toch maar gedaan 
2-0 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Betweter. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
90. Haunting, the (1963) - Delicatessen
0-1