- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van... - knock out-versie
Het beste van... - knock out-versie
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7953 stemmen
15. Giù la testa (1971) - Esercito di cinque uomini, Un (1969)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
3-0 een van de weinige goede dingen aan die film
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7953 stemmen
16. Faccia a faccia (1967) - Città violenta (1970)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
? Gaan we hier weer 12 uur op wachten? Of de film met de meeste stemmen door?
Die tweede dus met 27. (De ander heeft er slechts 7)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
17. Professionnel, Le (1981) - Gatto a nove code, Il (1971)
1-0 Chi Mai 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
? Gaan we hier weer 12 uur op wachten? Of de film met de meeste stemmen door?
Die tweede dus met 27. (De ander heeft er slechts 7)
Sorry, maar dat snap ik echt niet. Er is nog niet eens een half uurtje voorbij en er wordt al beslist welke door mag gaan... pfff een beetje geduld kan ook geen kwaad he.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
Ik tel 6 min.
Enige logica ontgaat mij ook even.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kansloze operatie, die ene film heeft slechts 7 stemmen van users die niet aan dit spelletje meedoen. (20 was toch het minimuum?) Maar als jullie graag even nergens op willen wachten, be my guest.......
(Dat de kritische kanttekening wordt geplaatst door twee users die nog geen enkele stem hebben geplaatst maakt het alleen nog maar vreemder......)
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5832 stemmen
Dan heeft het toch ook geen zin om die ene film door te laten gaan. Zo wordt de KO compleet zinloos en zeg je dus eigenlijk dat de ko stom is opgezet. Jij wil blijkbaar om voor mij onduidelijke reden zo snel mogelijk door gaan met dit spel, prima. Jij bent hier de baas schijnbaar.
Wat het ermee te maken heeft dat wij nog geen stemmen hebben geplaatst ontgaat me ook even, of heb ik dan ineens meer te zeggen? Had gewoon nog niet eerder gekeken bij de morricone ko.
Bovendien vind ik het vreemd dat je een vraag stelt zonder het antwoord af te wachten,maar ach binnenkort ben je OH wellicht voorbij met meeste berichten...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Klopt. Beetje nutteloos hier is gewoon geen vraag naar.
Betrap me er zelf ook op dat ik hier af en toe stem zonder nog geen film gezien te hebben. foute boel dus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan heeft het toch ook geen zin om die ene film door te laten gaan. Zo wordt de KO compleet zinloos en zeg je dus eigenlijk dat de ko stom is opgezet. Jij wil blijkbaar om voor mij onduidelijke reden zo snel mogelijk door gaan met dit spel, prima. Jij bent hier de baas schijnbaar.
Waar slaat dat nu weer op. Die andere heeft 27 stemmen, genoeg om mee te mogen doen aan een KO (Aldus de 'regels') Het heeft toch verder geen enkele zin om te wachten op stemmen voor een film die niemand (die aan dit spelletje meedoet) gezien heeft. Heeft gewoon te maken met common sense..... (Ja dus, deze KO is in die zin slecht opgezet.) Maar als jij je (blijkbaar) gepasseerd voelt dat wil ik best 12 uur geduld uitoefenen om mijn gelijk te krijgen... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
16. Faccia a faccia (1967) - Città violenta (1970)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je stemt op de verkeerde om je punt te maken. 
0-2
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Waar slaat dat nu weer op. Die andere heeft 27 stemmen, genoeg om mee te mogen doen aan een KO (Aldus de 'regels') Het heeft toch verder geen enkele zin om te wachten op stemmen voor een film die niemand (die aan dit spelletje meedoet) gezien heeft. Heeft gewoon te maken met common sense..... (Ja dus, deze KO is in die zin slecht opgezet.) Maar als jij je (blijkbaar) gepasseerd voelt dat wil ik best 12 uur geduld uitoefenen om mijn gelijk te krijgen... 
Het minimum aantal stemmen is 10, anders hadden er nu maar een 30tal films meegedaan. Toch een lullige getalletje als je bedenkt dat Morricone voor meer dan 100 films heeft gecomponeerd. En bepalen dat een film kansloos zou zijn voor de film maar een stem gekregen heeft, is al even gek...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het minimum aantal stemmen is 10, anders hadden er nu maar een 30tal films meegedaan. Toch een lullige getalletje als je bedenkt dat Morricone voor meer dan 100 films heeft gecomponeerd. En bepalen dat een film kansloos zou zijn voor de film maar een stem gekregen heeft, is al even gek...
Call me stupid. Ik heb er maar 6 minuten voor nodig om te beseffen dat er maar 1 film door zou gaan, maar als jullie er liever 12 uur op wachten, be my guest,
PS. Faccia a faccia heeft maar 7 stemmen.... Tijd voor een bye op basis van een te laag aantal stemmen?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, ben ik blij dat we 12 uur gewacht hebben. 
17. Professionnel, Le (1981) - Gatto a nove code, Il (1971)
3-0 de stand
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4555 stemmen
18. Stanno tutti bene (1990) - Vatel (2000)