- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4737 stemmen
tja een voorstem is toch legitiem ?
Natuurlijk en zoveel maakt het mij ook niet uit. Maar het blijft jammer als één van jouw favoriete scenes eruit wordt gestemd door allemaal know-nots... Trouwens wie zegt dat je die scene uit Nostalghia niet nog beter vindt?
Einde van LiT is ook mooi, maar wat die scene uit Nostalghia met mij doet, valt niet te beschrijven. Fenomenaal, één van de beste uit de filmgeschiedenis!
Mijn 2 favorieten (deze, en de processie uit The Seventh Seal) zijn er nu dus uit. Niet dat ik echt verwacht had dat ze ver gingen komen, maar dit mag ik toch jammer vinden?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
71 Sunset Blvd.- einde. - royal tenenbaums - Richie's zelfmoorpoging
0-1
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
tuurlijk snap ik je finis, heb trouwens the seventh seal maar besteld aangzien jij er zo vol lof over was ben ik toch wel benieuwd
!
1-2
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4737 stemmen
tuurlijk snap ik je finis, heb trouwens the seventh seal maar besteld aangzien jij er zo vol lof over was ben ik toch wel benieuwd
!
Goede aankoop! Hopelijk stelt hij dan ook niet teleur, maar dat lijkt me geen optie met zo een Meesterwerk. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
5-1 dan maar
72 Trainspotting - wc scene - Survive Style 5+ - Kong Fu schop
Beide geweldig, maar kies voor de underdog.
0-1
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12910 stemmen
2-3
Eén van de hoogtepunten uit de film.
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
3-6
73 Big Trouble in Little China - Gevecht met 3 Storms - Tweeling, de – Duitse zus ziet foto Joodse schoonbroer en geeft commentaar
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
73 Big Trouble in Little China - Gevecht met 3 Storms - Tweeling, de – Duitse zus ziet foto Joodse schoonbroer en geeft commentaar
1-0
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8018 stemmen
74 Cruel Intentions - Eindscene - Paths of Glory - Eindscene (liedje)