- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de filmposters
Link de filmposters
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
In dat topic 'soortgelijke posters/bijpassende hoes' staan enkel posters die vrijwel identiek aan elkaar gebonden zijn. Het leuke aan dit topic is juist dat de posters op elkaar lijken en toch geleidelijk aan van vorm veranderen. Als je wat pagina's doorbladert zie je dat resultaat.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Het gaat nog steeds goed, wat mij betreft, dus waar hebben we het over? Zo lang een link duidelijk te herleiden is, zie ik geen probleem.
-edit-
Het is leuker als posters lijken ipv linken vanwege een honkbalknuppel bijvoorbeeld.
Dat vind ik subjectief.
schram101
-
- 16724 berichten
- 2343 stemmen
Het gaat nog steeds goed, wat mij betreft, dus waar hebben we het over? Zo lang een link duidelijk te herleiden is, zie ik geen probleem.
Is natuurlijk zo maar de link waar deze discussie over begon (opnieuw opwaaide althans) was een behoorlijk vreemde waarbij ik, en blijkbaar meerderen, dat niet zagen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik zag 'm ook niet meteen, maar hij is er wel (en vreemd is die link al helemaal niet), en daar gaat het toch om.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik zag 'm ook niet meteen, maar hij is er wel (en vreemd is die link al helemaal niet), en daar gaat het toch om.
Dan krijg je straks dus een pagina met allemaal willekeurige posters die piepkleine dingen als overeenkomst hebben en waar je naar moet zoeken. Het is toch leuker als ze op elkaar lijken? Anders weet ik niet waarvoor dit topic nog zou dienen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Die knuppel is natuurlijk geen piepkleine link, dat probeerde ik juist aan te geven. Het is misschien wat subjectief soms, maar dat is jullie interpretatie ook, en bovendien krijg je daarmee soms halve pagina's met bv. alleen een hond of een gezicht met een zonnebril...
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Die laatste link van Jesper187 is een prima link op Better Feast. Als iemand hier voor in de plaats een poster met enkel een kaars als motief zou plaatsen zou ik dit ongeschikt vinden. Het blijft inderdaad subjectief maar net zoals mikey al aangaf zal het uiteindelijk mooier zijn om posters te linken die in één oogopslag duidelijk iets gemeen hebben. Anders wordt het al gauw een random verzameling en vergaat de hele insteek van dit spel...
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
De insteek is filmposters linken, en een kaars zou een goede link zijn. En ook mooier is subjectief, want op jullie manier komen regelmatig dezelfde (soort) posters voorbij (zoals eerder genoemd) en wordt het dus snel saaier.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Nouja, dan zullen we een balans moeten vinden.