- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Crypto
Crypto
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Nog steeds niet. Het is een Europese film.
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Nog maar een hint dan: "... en niet uitgeslapen"
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Ja!
El Ninjo mag de volgende verzinnen... 
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2327 stemmen
Oei, een crypto verzinnen op maandagochtend. Dan ben ik niet op m'n best 
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2327 stemmen
De inspiratie was echt ver te zoeken, maar hier is de nieuwe:
de meeste mannen dromen van deze plaats
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Over cryptogrammen gesproken: Mysteriax
Deze zijn bij vlagen verschrikkelijk moeilijk (en soms erg flauw).
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Over cryptogrammen gesproken: Mysteriax
Deze zijn bij vlagen verschrikkelijk moeilijk (en soms erg flauw).
Zeg! Door jou ben ik die puzzel nou aan het maken, maar ik snap er niks van, want ik kan niet naar het volgende puzzeltje...
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Ik ben er ook aan begonnen maar bij de tweede puzzel loop ik al vast en dan kan je helemaal niet verder. Het zou leuker zijn als je intussen over een ander puzzeltje na kon denken. Maar dit is maar beter zo, anders zou het me veel te veel tijd kosten 
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
de meeste mannen dromen van deze plaats
La Città Delle Donne?
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Ik ben er ook aan begonnen maar bij de tweede puzzel loop ik al vast en dan kan je helemaal niet verder. Het zou leuker zijn als je intussen over een ander puzzeltje na kon denken. Maar dit is maar beter zo, anders zou het me veel te veel tijd kosten 
Maar, moet je gewoon je antwoord invullen in dat witte balkje en dan op dat vierkante knopje ernaast drukken? Bij mij gaat de puzzel dan niet verder. Er gebeurt gewoon niets.
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2327 stemmen
La Città Delle Donne?
We have a winner 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zeg! Door jou ben ik die puzzel nou aan het maken, maar ik snap er niks van, want ik kan niet naar het volgende puzzeltje...
Het is vooral zaak om precies de goeie hints uit de opgavetekst te halen. Zo moet je voor opgave 1 goed kijken naar wat er in de urn zit.
Je moet inderdaad gewoon het EXACTE antwoord in de balk invullen en als hij goed is wordt je doorgestuurd. Zo niet, dan krijg je een "keiharde 404"
.
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Het is vooral zaak om precies de goeie hints uit de opgavetekst te halen. Zo moet je voor opgave 1 goed kijken naar wat er in de urn zit.
Je moet inderdaad gewoon het EXACTE antwoord in de balk invullen en als hij goed is wordt je doorgestuurd. Zo niet, dan krijg je een "keiharde 404"
.
Maar ik krijg niet eens een 404, als ik op het knopje klik, dan gebeurd er gewoon helemaal niets!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dan ligt het aan jou :evil.
Bij mij doet hij het wel
.