- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Op basis waarvan werden al die posters eigenlijk geselecteerd?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7939 stemmen
Gedurende een dag of 3 was er de tijd voor de users om posters aan te dragen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Gedurende een dag of 3 was er de tijd voor de users om posters aan te dragen.
Ok, spijtig dat ik dat toen niet heb opgemerkt, ik ken anders nog wel wat juweeltjes
.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Reinbo: die poster van AN vind ik echt 100 keer mooier, al is die designwise toch ook erg anders vind ik. Totaal ander effect, veel meer een geheel en mooiere integratie van de titel. Jammer van de naampjes alleen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Reinbo: die poster van AN vind ik echt 100 keer mooier, al is die designwise toch ook erg anders vind ik. Totaal ander effect, veel meer een geheel en mooiere integratie van de titel. Jammer van de naampjes alleen.
Is ook mooier, er zijn er nog een paar die mooier zijn, misschien ongelukkig dat juist deze opmaak gekozen is....maar het gaat mij vooral om de helikopter voor de grote ondergaande zon en de rivier door de jungle, dat is voor mij de poster.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
10-5 Anseon
(dat blokkenpatroon in die Apocalypse Now-poster lijkt mij een kwestie van slecht scannen trouwens; het hoort niet bij de poster zelf)
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Is ook mooier, er zijn er nog een paar die mooier zijn, misschien ongelukkig dat juist deze opmaak gekozen is....maar het gaat mij vooral om de helikopter voor de grote ondergaande zon en de rivier door de jungle, dat is voor mij de poster.
Zoals zo vaak gaat het mij vooral ook om de uitvoering van 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zoals zo vaak gaat het mij vooral ook om de uitvoering van 
Ja, maar die was bij de poster selectie (en met name de gekozen links) sowieso ruk. Kan je de poster niet kwalijk nemen. 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7939 stemmen
Anatomy of a Murder - Thing, The
0-1 Dit wordt een afslachting denk ik
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Tja, ik stem op wat ik zie op de links. Ik ga geen onderzoeken plegen naar de correctheid ed. We zijn nu tig rondes verder, ik mag aannemen dat iedereen tijd genoeg heeft gehad om mooie links te zoeken van hun favoriete posters 
0-3 En serieus, mag dit kleuterknipweg eindelijk weg ? Leuk als je interieur geel/rood is, of je voor KV Mechelen stemt, maar verder ?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
2-8 dat The Thing nog zo ver komt.... 
Mooie kleuren en compositie...een van m'n favo posters.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
De achtste finales:
Nightmare Before Christmas, The #2 - Calvaire
Bom Yeoreum Gaeul Gyeul Geurigo Bom - Chinatown
Lost in Translation - Apocalypse Now #1
In deze ronde gaan we tot de 12, 2 verschil.
In de kwartfinale gaan we vervolgens tot de 13, 2 verschil.
In de halve finale hebben de kandidaten 15 stemmen nodig, met 2 verschil.
De winnaar van de finale moet de steun zien te vergaren van minimaal 16 gebruikers en daarbij ook nog twee verschil met zijn tegenstander hebben.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
4-10 Idi eruit. de mooiste van het hele stel en jullie stemmen hem er gewoon glashard uit.