- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out tv-series
Knock-out tv-series
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
3-6
Zo een van mijn favorieten door 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Flodder - Thunderbirds
1-0
En alweer de laatste van de ronde
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Love Boat! Serieus, echt on-ge-lo-fe-lijk. En tegen Curb Your Enthousiasm ook nog! Deze mag in de annalen bij de dieptepunten van de knock outs. Vinden mensen dat serieus een goede serie of kennen ze Curb niet?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7947 stemmen
3e ronde: tot de 7 punten, 2 verschil lijkt me.
1. 24 - V
1-0
Leno
-
- 5921 berichten
- 4407 stemmen
Volgens mij kennen weinig Curb, en dat moet ook wel als je dit ziet.. Jammer dat zulke series eruit vliegen omdat niemand ze kent. Stem dan niet!
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Love Boat! Serieus, echt on-ge-lo-fe-lijk. En tegen Curb Your Enthousiasm ook nog! Deze mag in de annalen bij de dieptepunten van de knock outs. Vinden mensen dat serieus een goede serie of kennen ze Curb niet?
.
Gopher
Isaac
*zingt*
Looove Boat......... come abooooard..we're expecting Youuuu!
.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij kennen weinig Curb, en dat moet ook wel als je dit ziet.. Jammer dat zulke series eruit vliegen omdat niemand ze kent. Stem dan niet!
Als je vindt dat 'loveboat' niet mag winnen, had je moeten protesteren in het begin. Dan hoeft ie namelijk niet mee te doen ook.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
En o ja, Curb your E. is best grappig, maar niet echt heel bijzonder moet ik zeggen. Die nep Woody Allen gaat je al snel vervelen.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12846 stemmen
Ik begin te begrijpen waarom kos zich niet meer kan vinden in de hedendaagse uitgaanssfeer :evil
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Is er al een lijst van de 3e ronde bekend?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7947 stemmen
Nee, tot die er is, moeten we het zelf maar even uitzoeken.
1 tegen 33
2 tegen 34
enzovoort!
Stan-stylie heet dat.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Dan moet ik kennelijk nog even geduld hebben. 
Leno
-
- 5921 berichten
- 4407 stemmen
Als je vindt dat 'loveboat' niet mag winnen, had je moeten protesteren in het begin. Dan hoeft ie namelijk niet mee te doen ook.
Nou als anderen Loveboat er graag inhebben, wie ben ik dan om daar tegen te protesteren? 
Maar Curb is een erg leuke serie die zich weet te onderscheiden van de vele andere sitcoms, en dan vind ik het raar dattie tegen een serie als Loveboat eruit wordt geknikkerd.
Maar als mensen stemmen op series in knock outs waarvan ze de andere niet hebben gezien blijf je dit soort zaken houden. Jammer.