- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out tv-series
Knock-out tv-series
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
3-0 (Singing detective er uit FOEI gij onwetenden!)
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7951 stemmen
37. Meiden van de Wit - George and Mildred
1-0
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij kunnen we beter gewoon deze afmaken, zijn toch geen kanshebbers voor de overwinning. Ik bedoel, je gooit ze er beide uit. En dan?
Jij kent duidelijk de Singing detective niet. Was na Twin Peaks mijn favoriet geweest
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7951 stemmen
Jij kent duidelijk de Singing detective niet. Was na Twin Peaks mijn favoriet geweest
Ik ken het zeker wel, vind er geen bal aan. Maar mijn punt was dat beiden toch geen zwaargewichten zijn in dit spel, en voor The Singing Detective is dat inmiddels gebleken toch? Dus ik snap je punt niet.
Twin Peaks is voor mij ook een grote favoriet trouwens.
Damn fine coffee! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ken het zeker wel, vind er geen bal aan. Maar mijn punt was dat beiden toch geen zwaargewichten zijn in dit spel, en voor The Singing Detective is dat inmiddels gebleken toch? Dus ik snap je punt niet.
Twin Peaks is voor mij ook een grote favoriet trouwens.
Damn fine coffee! 
Singing Detective wordt over het algemeen gezien als een van de beste dingen die de BBC ooit heeft voort gebracht. dat het hier geen zwaar gewicht is komt omdat de veel stemmende users nauwelijks konden lopen toen het uitkwam....
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7951 stemmen
Singing Detective wordt over het algemeen gezien als een van de beste dingen die de BBC ooit heeft voort gebracht. dat het hier geen zwaar gewicht is komt omdat de veel stemmende users nauwelijks konden lopen toen het uitkwam....
En dat is een feit en daar doelde ik ook deels op.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
39. Ernstige Delicten - Familie Knots
0-1