- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leuk inderdaad, maar gaat het om de mooiste of de meest aansluitende bij de persoon erachter of de meest herkenbare etc.? Op welke criteria wordt een keus bepaald?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
edit: Misschien inderdaad "mooiste" weglaten. Iedereen bepaalt tenslotte z'n eigen criteria.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
@moviemafketel: Het wordt een KO: Mooiste Avatar. Wat de criteria daar voor zijn laat ik graag aan alle deelnemers over.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Ik wil meedoen!!
Ow wacht, mag het niet omdat ik mn gezicht erin heb geshopt? 
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Jawel! Dat mag zeker wel. Van harte welkom
Ik laat alleen zelf de keuze aan de personen met hun eigen gezicht in de avatar, zoals gebruikelijk bij deze KO. Wel zo netjes.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Je kent het principe van een Knock-Out wedstrijd?
Of bedoel je de vervulling van de laatste 39 avatars?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wat betreft het laatste ben ik in navolging van Apollinisch enkele mij aansprekende avatars van users die buiten de top 218 van berichten vallen aan het voordragen.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Oh speranza, wendyvortex en Iketes staan toch al wel op de kandidatenlijst.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O, nee heb het even verkeerd gelezen. Dacht gewoon een verkiezing van de mooiste/meest interessante etc. avatar. Begrijp het verder ook niet goed nee. 250 avatars en dan? Wie strijden er dan tegen elkaar?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Excuses. Dan heb ik niet goed gekeken. Ik dacht dat je de top 218 berichten had genomen. Daarvan hebben er enkele geen avatar. Ik ben dus aan de onderkant van die lijst gaan zoeken naar aansprekende avatars.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
@moviemafketel: 256 avatars. Die worden tegen elkaar uitgeloot. Avatar tegen avatar. Iedereen kan per battle op 1 van de 2 avatars stemmen. Daar blijven zodoende na de eerste ronde 128 (=de helft) van over. Die worden opnieuw tegen elkaar uitgeloot. In de twee ronde blijven daar 64 (=weer de helft) van over. Enzovoorts. Tot er 1 winnende avatar over blijft.
@speranza: Duidelijk. De volledige gebruikerslijst heb ik al uitgeplozen op gebruikers met en zonder avatar. Daar bleven er 217 van over. Buiten die lijst kunnen er dus nog 39 uitgekozen worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok bedankt. En hoe lang duurt elke battle?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Tot 1 van de 2 avatars 5 stemmen gekregen heeft. In de finales gaan de battles wat langer door. Nog te bepalen. Als de lijst van 256 avatars compleet is wordt er een nieuw topic met de battles geopend en de Knock-Out kan dan beginnen.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Blij dat wendyvortex zo geliefd is, maar ze staat al op de kandidatenlijst.
edit: openingsbericht aangepast.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mensen gaan nu stemmen op 1 van de 2 die speranza postte. Dus kijk uit voor verwarring.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Hehe. Dit topic dient toch al vijf jaar hetzelfde doel: KO's voorbereiden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet iedereen is al zo lang lid als jij. Maar het wordt wel erg lang wachten nu tot we de 256 vol hebben of gaat dat altijd snel?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Morgen is de lijst wel compleet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok, nou leuk initiatief in ieder geval. 
Ben erg benieuwd wie de winnaar wordt. Heb al wel wat favorieten gezien.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Ik wil wel meedoen als dat kan. Ik kwam tot mijn eigen verbazing bij de vorige KO best ver. (terwijl ik niet eens wist dat ik mee deed)
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
5 stemmen is wellicht wat weinig, meen me te herinneren dat de KO de vorige keer ontzettend snel voorbij was.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Inderdaad. Eerste ronde zou ook nog uit 384 avatars kunnen gaan bestaan. Even aankijken.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Als Elineloves wil meedoen mag ze dat van mijn part zeker. Altijd welkom.
Ze moet dat zelf wel even zien natuurlijk omdat ze er met haar eigen gezicht op staat, maar dat wil niet zeggen dat ze per definitie uitgesloten is.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Leuk initiatief, maar ik doe inderdaad niet mee!