• 15.975 nieuwsartikelen
  • 179.033 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.269 gebruikers
  • 9.389.751 stemmen

Knock-Outs algemeen discussietopic

zoeken in:

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Soundtrack is oke hoor, maar dan mogen we toch wel zelf nomineren hoop ik? Bijna allemaal soundtracks van Hollywoodfilms nu. Ik zou ze niet eens kunnen onderscheiden....

En wordt het nu een soundtrack KO of een Pulp KO? Dan kan ik nog wat nomineren.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Maw, "beste gebruik van muziek binnen een scene" ?

Nog simpeler. Gewoon beste nummer uit de reeks themes die voor een bepaalde film gebruikt werden.

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Uiteraard mogen jullie zelf kiezen!!

Op het einde mogen jullie allemaal zelf kiezen welke jullie liever kwijt zijn dan rijk en welke jullie er in de plaats willen!

Maar het komt eindelijk wat op gang, fijn en bedankt voor de hulp alvast!

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

Als je inderdaad maar met één nummer gaat werken, pak dan het theme van de film.

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Criticism schreef:

Als je inderdaad maar met één nummer gaat werken, pak dan het theme van de film.

Zoals ik al zei, als we het aantal tracks hebben, dan zal ik de juiste links erbij plaatsen, samen met Kevin13. Uiteraard kunnen jullie die zelf kiezen eventueel...

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

Gaat het nu om één nummer van een soundtrack of om de gehele soundtrack?

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Eén nummer.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12875 stemmen

djelle schreef:

(quote)
Nog simpeler. Gewoon beste nummer uit de reeks themes die voor een bepaalde film gebruikt werden.

Maar dan zit je met een KO die eigenlijk niks meer met de film te maken heeft? Lijkt me logisch dat wanneer je muziek beoordeelt op een filmsite, die muziek in relatie tot een scene staat ?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

En wordt het nu een soundtrack KO of een Pulp KO? Dan kan ik nog wat nomineren.

Ik wil best -terzelfdertijd mijn Pulp KO verderzetten (of is dat niet gebruikelijk?)

-Ofwel laat ik eerst ruimte om enkel te nomineren voor de scoretrack KO omdat het anders misschien te verwarrend gaat zijn? Dan bevries ik mijn plannen voor de Pulpscene KO wel even. Mij eender.

Ik laat aan jullie de keuze.

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Normaal moet overmorgen ofzo deze KO klaar zijn, als de hulp zo goed blijft...

Dan mag je van mij gerust verder met je pulp-KO.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

Oeltras2 schreef:

Normaal moet overmorgen ofzo deze KO klaar zijn, als de hulp zo goed blijft..

Weet je dat zeker? Ik heb het lijstje zo eens bekeken en je hebt nog vrij veel werk te doen wil je een serieuze soundtrack KO opstarten.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Maar dan zit je met een KO die eigenlijk niks meer met de film te maken heeft? Lijkt me logisch dat wanneer je muziek beoordeelt op een filmsite, die muziek in relatie tot een scene staat ?

Ja dat is ook wel weer waar natuurlijk. Best gebruikte muziek voor een scene zou ik prima vinden, enige probleem is dat het de mogelijkheden inperkt (hoewel er erg veel clips te vinden zijn, iets moeilijker toch sowieso voor minder bekende films).

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Criticism schreef:

(quote)

Weet je dat zeker? Ik heb het lijstje zo eens bekeken en je hebt nog vrij veel werk te doen wil je een serieuze soundtrack KO opstarten.

Het wordt doorwerken ja, maar dat heb ik er voor over.

Kevin13 helpt ook normaal mee dus.

Hopelijk is deze KO deze week af, laat het me zo zeggen. Maar ik denk dat dat moet lukken.

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

djelle schreef:

(quote)

Ja dat is ook wel weer waar natuurlijk. Best gebruikte muziek uit een scene zou ik prima vinden, enige probleem is dat het de mogelijkheden inperkt (hoewel er erg veel clips te vinden zijn, iets moeilijker toch sowieso voor minder bekende films).

Ik ga het doen zoals hier staat, best gebruikte muziek uit een scene dus. (tenzij ik deze niet vind)

Is dat goed voor iedereen?

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

Ik zou met de huidige lijst gaan tot 256 soundtracks/films. Ik heb in ieder geval nog minstens een dag nodig om mijn collectie door te nemen op zoek naar mogelijke waardige deelnemers.

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Co Jackso schreef:

Ik zou met de huidige lijst gaan tot 256 soundtracks/films. Ik heb in ieder geval nog minstens een dag nodig om mijn collectie door te nemen op zoek naar mogelijke waardige deelnemers.

Mij goed, en dan kan iedereen zelf nog beslissen welke ze eruit of erin willen.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

Ik ga ook eens een lijstje maken, dit is een K.O die mij erg interesseert. Op mijn hulp kan je in ieder geval rekenen.

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Criticism schreef:

Ik ga ook eens een lijstje maken, dit is een K.O die mij erg interesseert. Op mijn hulp kan je in ieder geval rekenen.

Dat is fijn, bedankt!

Als er teveel zijn, heb ik geen probleem om eerdere soundtracks, door mij gepost, te verwijderen...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

djelle schreef:

Ja dat is ook wel weer waar natuurlijk. Best gebruikte muziek voor een scene zou ik prima vinden, enige probleem is dat het de mogelijkheden inperkt .

Ben ook bang dat het dan weer meer een veredelde scene knock out wordt. Zijn die Fountain fragmenten dan trouwens ook niet toereikend meer en moet ik de exacte scenes erbij gaan zoeken?

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

Hier mijn bijdrage

Kenji Kawai - Log In (Avalon) Youtube

Kenji Kawai - Making of the Cyborg (Ghost in the Shell) YouTube

Clint Mansell - Death is the Road to Awe (The Fountain) YouTube

Clint Mansell - Requiem for a Dream YouTube

Thomas Newman - Any other Name (American Beauty) YouTube

Thomas Newman - Dead Already (American Beauty) YouTube

Craig Armstrong - Leaving Paris (Piano Works) YouTube

James N.Howard - The Gravel Road (The Village) YouTube

Joe Hisaishi - One Summer's Day (Spirited Away) YouTube

Joe Hisaishi - Summer (Kikujiro) YouTube

Joe Hisaishi - The Merry-go-Round of Life (Howl's Moving Castle) YouTube

Nino Rota - The Immigrant (The Godfather Part II) YouTube

Nino Rota - The New Godfather (The Godfather) YouTube

Ennio Morricone - Gabriel's Oboe (The Mission) YouTube

Joe Hisaishi's Dolls kan ik helaas niets van vinden, ook een probleem van werken met YouTube. Anyway hier kan je denk ik wel wat mee, de rest is me eerlijk gezegd te veel werk. En ik neem aan dat ik niet dingen als John Williams, Hans Zimmer en meerdere van James N. Howard hoef voor te kauwen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Mochten de bovenstaande Fountain fragmenten niet overeenkomen met de opzet dan mag deze er wel in van mij. http://nl.youtube.com/watch?v=XVwGcnaP9Ns

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Mooie soundtracks!

Aziatische ook!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Craig Armstrong - Leaving Paris (Piano Works) YouTube

Welke film is dit?

neo

• 15436 berichten
  • 10049 stemmen

Piano Works The Film. De opzet van deze film was om impressionistische beelden van Parijs af te wisselen met beelden van de componist spelend achter de piano.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pulp

overval op feest uit Accion Mutante

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo, gelieve even te wachten tot deze klaar is, anders wordt het moeilijk...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dus het gaat om bepaalde muziekfragmenten en niet de gehele soundtrack als ik het goed begrepen heb??

Oeltras2

• 46 berichten
  • 0 stemmen

De hele soundtrack is werkelijk 10 minuten ofzo, dus inderdaad de stukken ervan.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

neo schreef:

Piano Works The Film. De opzet van deze film was om impressionistische beelden van Parijs af te wisselen met beelden van de componist spelend achter de piano.

Ik kan hem niet vinden op MM ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.