• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.103 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.294 gebruikers
  • 9.391.287 stemmen

Knock-Outs algemeen discussietopic

zoeken in:

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Wouters schreef:

(quote)

Hopen maar dat er geen trekkies op deze site zitten

Hopen maar dat de Trekkies beseffen dat we op MovieMeter zitten en niet op SerieMeter

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik plaats de knock-out morgen wel online. Nog even een dagje wachten of er nog een belangrijke acteur vergeten is.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Waarom gaan Shatner, Gutenberg en Danson er in godsnaam uit? Mijn acteurs niet hoor maar algemeen erg bekende acteurs. Vreemd dat deze eruit vliegen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Omdat er teveel acteurs zijn en dat deze drie imo meer bekende acteurs zijn door hun rollen in tv-series en op vlak van film niet veel soeps zijn.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Misschien Zach Braff nog. Toegegeven, ik heb hem alleen nog maar in Scrubs (tv-serie) gezien, maar met Garden State heeft hij ook naam gemaakt.

Paddy Considine heeft inmiddels ook een paar sterke rollen neergezet.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

dutchtuga schreef:

Waarom gaan Shatner, Gutenberg en Danson er in godsnaam uit? Mijn acteurs niet hoor maar algemeen erg bekende acteurs. Vreemd dat deze eruit vliegen.

Shatner is dus bekend vanwege een serie. Gutenberg is bekend als acteur die geen goede rollen kan kiezen. En Danson... geen idee waar die bekend voor moet zijn. Vorig jaar kende blijkbaar niemand hem, dus mag ie er nu wel uit.

Knisper schreef:

Misschien Zach Braff nog. Toegegeven, ik heb hem alleen nog maar in Scrubs (tv-serie) gezien, maar met Garden State heeft hij ook naam gemaakt.

Zach Braff mag er op zich wel in. Dan gooi ik Terry Gilliam eruit. Gilliam is namelijk geen echte acteur. Hij was lid van Monty Python, maar hij verzorgde de animaties. Hij speelde alleen af en toe een miniscuul rolletje als er niemand anders voor te vinden is.

Paddy Considine heeft inmiddels ook een paar sterke rollen neergezet.

Hmmm, kan ik het niet echt mee eens zijn. Vooral een acteur die kleine bijrolletjes speelt in films. Ik zie in zijn filmografie zo snel geen echt belangrijke rol. Zeker niet in de films die ik van hem zag. Ik denk niet dat het de moeite waard is om daarvoor iemand anders eruit te gooien.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Terry Gilliam hoort er inderdaad niet tussen.

The One Ring schreef:

Hmmm, kan ik het niet echt mee eens zijn. Vooral een acteur die kleine bijrolletjes speelt in films. Ik zie in zijn filmografie zo snel geen echt belangrijke rol. Zeker niet in de films die ik van hem zag. Ik denk niet dat het de moeite waard is om daarvoor iemand anders eruit te gooien.

In de films die ik van hem zag ook (alhoewel Last Resort wel een redelijk grote rol is). In Dead Man's Shoes schijnt hij een fenomenale hoofdrol te spelen, dus dat is vooral de reden dat ik hem noemde.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Niet echt een gigantisch bekende film of zo. Als er nog ruimte voor hem was in de lijst had hij zo mee mogen doen, maar hij lijkt me het niet waard om plaats vrij voor te maken. Er zou ook een wonder voor nodig mogen zijn om hem door de eerste ronde te krijgen.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Prima. Ben geen grote fan ofzo, maar hij schoot me te binnen. Ik ben in ieder geval benieuwd wat de knock-out gaat brengen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik ben bezig met het klaarmaken van de knock-out. Even geduld a.u.b.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

Iemand een goed idee voor een volgende knock-out ?

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Beste actrice was het plan, kos had al voorgesteld om de lijst up-te-daten dacht ik

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Is er eigenlijk al een K.O. boekverfilmingen geweest, dat lijkt me wel interessant.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1830 stemmen

K.O. slechtste film?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

NKyou schreef:

Beste actrice was het plan, kos had al voorgesteld om de lijst up-te-daten dacht ik

Op zich geen slecht idee om dit door te zetten, want ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat eruit komt. Alleen ga ik het zelf niet organiseren, maar ik wil wel actrices nomineren.

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

KO historische figuren? Amadeus, Nixon, Gandhi, Raging Bull, Ali, ...

KO boekverfilmingen is niet slecht, met al dan niet los daarvan een KO stripverfilmingen?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The One Ring schreef:

(quote)

Op zich geen slecht idee om dit door te zetten, want ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat eruit komt. Alleen ga ik het zelf niet organiseren, maar ik wil wel actrices nomineren.

Ik zal zo even de lijst plaatsen. Kunnen jullie naar gelang aanpassen of toevoegen.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

actrices KO is van start gegaan.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

Tijd voor een volgende KO

KO jaren '60 '70 '80 '90 is meer dan een jaar geleden !?

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

Of iets nieuws : KO Best Director of Photografy

Gordon Willis

Robert Burks

Sacha Vierny

Sven Nykvist

Lucien Ballard

Vittorio Storaro

John Alcott

Vilmos Zsigmond

John A. Alonzo

Michael Chapman

Laszlo Kovacs

Frderick Elmes

Barry Sonnenfeld

Tonino Delli Colli

Dante Spinotti

Stephen H. Burum

Tak Fujimoto

Andrzej Sekula

Janusz Kaminski

Roger Deakins

Sid Hickox

John Alton

Asakazu Nakai

Aldo Tonti

Philippe Rousselot

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

Weinig animo om iets nieuws te starten........

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

een user-knock-out is lol

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3574 stemmen

Ik ga voor Onderhond

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

lowhusky schreef:

een user-knock-out is lol

Dit idee wordt om de zoveeltijd voorgesteld en telkens afgekeurd. En terecht, want ik vind het een walgelijk idee.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Mug schreef:

Op de manier hoe de knock-outs gaan (incl. commentaren) vind ik het ongepast om een users knock-out te organiseren.

1) We doen alleen filmgames. [meerdere punten heb ik dan eigenlijk niet nodig]

2) Het spelletje (en de snelle uitschakeling inclusief stompzinnige bijberichten) kan door menig user verkeerd opgepakt worden. Als een persoonlijke aanval. Misschien leuk voor de 'vaste' users, maar geef elkaar gewoon maar een knuffel of een knock-out via de chat of pm's.

Tot zover de mededeling van knorrepot Mug die ongetwijfeld nu op de chat wordt uitgemaakt voor zeur, muggenzifter, mierenneuker, Jan-met-de-kleine-achternaam.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Van Directors of Photography ken ik te weinig.

Voor KO's van een bepaald decennium ben ik wel te vinden (vooral '70), en ik wil het eventueel wel organiseren als er anders geen kandidaten zijn, maar ik heb het gevoel dat de KO's niet echt populair meer zijn...

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12876 stemmen

Badalamenti schreef:

Ik ga voor Onderhond

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

De Genre-KO's zijn intussen ook al meer dan een jaar geleden gespeeld.

Ik geloof zelfs dat het 2 jaar geleden is dat we een Thriller-KO deden.

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Ja, misschien niet slecht om enkele oude KO's opnieuw te nemen. Er zijn er genoeg volgens mij die ondertussen al vrij lang geleden zijn.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Personages is alweer twee jaar geleden en die is erg leuk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.