- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hopen maar dat de Trekkies beseffen dat we op MovieMeter zitten en niet op SerieMeter
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik plaats de knock-out morgen wel online. Nog even een dagje wachten of er nog een belangrijke acteur vergeten is.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Waarom gaan Shatner, Gutenberg en Danson er in godsnaam uit? Mijn acteurs niet hoor maar algemeen erg bekende acteurs. Vreemd dat deze eruit vliegen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Omdat er teveel acteurs zijn en dat deze drie imo meer bekende acteurs zijn door hun rollen in tv-series en op vlak van film niet veel soeps zijn.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Misschien Zach Braff nog. Toegegeven, ik heb hem alleen nog maar in Scrubs (tv-serie) gezien, maar met Garden State heeft hij ook naam gemaakt.
Paddy Considine heeft inmiddels ook een paar sterke rollen neergezet.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Waarom gaan Shatner, Gutenberg en Danson er in godsnaam uit? Mijn acteurs niet hoor maar algemeen erg bekende acteurs. Vreemd dat deze eruit vliegen.
Shatner is dus bekend vanwege een serie. Gutenberg is bekend als acteur die geen goede rollen kan kiezen. En Danson... geen idee waar die bekend voor moet zijn. Vorig jaar kende blijkbaar niemand hem, dus mag ie er nu wel uit.
Misschien Zach Braff nog. Toegegeven, ik heb hem alleen nog maar in Scrubs (tv-serie) gezien, maar met Garden State heeft hij ook naam gemaakt.
Zach Braff mag er op zich wel in. Dan gooi ik Terry Gilliam eruit. Gilliam is namelijk geen echte acteur. Hij was lid van Monty Python, maar hij verzorgde de animaties. Hij speelde alleen af en toe een miniscuul rolletje als er niemand anders voor te vinden is.
Hmmm, kan ik het niet echt mee eens zijn. Vooral een acteur die kleine bijrolletjes speelt in films. Ik zie in zijn filmografie zo snel geen echt belangrijke rol. Zeker niet in de films die ik van hem zag. Ik denk niet dat het de moeite waard is om daarvoor iemand anders eruit te gooien.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Terry Gilliam hoort er inderdaad niet tussen.
Hmmm, kan ik het niet echt mee eens zijn. Vooral een acteur die kleine bijrolletjes speelt in films. Ik zie in zijn filmografie zo snel geen echt belangrijke rol. Zeker niet in de films die ik van hem zag. Ik denk niet dat het de moeite waard is om daarvoor iemand anders eruit te gooien.
In de films die ik van hem zag ook (alhoewel Last Resort wel een redelijk grote rol is). In Dead Man's Shoes schijnt hij een fenomenale hoofdrol te spelen, dus dat is vooral de reden dat ik hem noemde.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Niet echt een gigantisch bekende film of zo. Als er nog ruimte voor hem was in de lijst had hij zo mee mogen doen, maar hij lijkt me het niet waard om plaats vrij voor te maken. Er zou ook een wonder voor nodig mogen zijn om hem door de eerste ronde te krijgen.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Prima. Ben geen grote fan ofzo, maar hij schoot me te binnen. Ik ben in ieder geval benieuwd wat de knock-out gaat brengen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ben bezig met het klaarmaken van de knock-out. Even geduld a.u.b.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Iemand een goed idee voor een volgende knock-out ? 
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Beste actrice was het plan, kos had al voorgesteld om de lijst up-te-daten dacht ik 
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Is er eigenlijk al een K.O. boekverfilmingen geweest, dat lijkt me wel interessant.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Beste actrice was het plan, kos had al voorgesteld om de lijst up-te-daten dacht ik 
Op zich geen slecht idee om dit door te zetten, want ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat eruit komt. Alleen ga ik het zelf niet organiseren, maar ik wil wel actrices nomineren.
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
KO historische figuren? Amadeus, Nixon, Gandhi, Raging Bull, Ali, ...
KO boekverfilmingen is niet slecht, met al dan niet los daarvan een KO stripverfilmingen?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Op zich geen slecht idee om dit door te zetten, want ik ben nu toch wel nieuwsgierig wat eruit komt. Alleen ga ik het zelf niet organiseren, maar ik wil wel actrices nomineren.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Tijd voor een volgende KO 
KO jaren '60 '70 '80 '90 is meer dan een jaar geleden !?
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Of iets nieuws : KO Best Director of Photografy 
Gordon Willis
Robert Burks
Sacha Vierny
Sven Nykvist
Lucien Ballard
Vittorio Storaro
John Alcott
Vilmos Zsigmond
John A. Alonzo
Michael Chapman
Laszlo Kovacs
Frderick Elmes
Barry Sonnenfeld
Tonino Delli Colli
Dante Spinotti
Stephen H. Burum
Tak Fujimoto
Andrzej Sekula
Janusz Kaminski
Roger Deakins
Sid Hickox
John Alton
Asakazu Nakai
Aldo Tonti
Philippe Rousselot
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3574 stemmen
Weinig animo om iets nieuws te starten........ 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
een user-knock-out is lol
Dit idee wordt om de zoveeltijd voorgesteld en telkens afgekeurd. En terecht, want ik vind het een walgelijk idee.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Op de manier hoe de knock-outs gaan (incl. commentaren) vind ik het ongepast om een users knock-out te organiseren.
1) We doen alleen filmgames. [meerdere punten heb ik dan eigenlijk niet nodig]
2) Het spelletje (en de snelle uitschakeling inclusief stompzinnige bijberichten) kan door menig user verkeerd opgepakt worden. Als een persoonlijke aanval. Misschien leuk voor de 'vaste' users, maar geef elkaar gewoon maar een knuffel of een knock-out via de chat of pm's.
Tot zover de mededeling van knorrepot Mug die ongetwijfeld nu op de chat wordt uitgemaakt voor zeur, muggenzifter, mierenneuker, Jan-met-de-kleine-achternaam. 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Van Directors of Photography ken ik te weinig.
Voor KO's van een bepaald decennium ben ik wel te vinden (vooral '70), en ik wil het eventueel wel organiseren als er anders geen kandidaten zijn, maar ik heb het gevoel dat de KO's niet echt populair meer zijn...
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12876 stemmen
Ik ga voor Onderhond 

KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
De Genre-KO's zijn intussen ook al meer dan een jaar geleden gespeeld.
Ik geloof zelfs dat het 2 jaar geleden is dat we een Thriller-KO deden.
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Ja, misschien niet slecht om enkele oude KO's opnieuw te nemen. Er zijn er genoeg volgens mij die ondertussen al vrij lang geleden zijn.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Personages is alweer twee jaar geleden en die is erg leuk.