- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages
Knock-out: filmpersonages
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg sterk de indruk dat de tegenstemmers Sexy Beast niet hebben gezien....

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3287 stemmen
Ik vind DeNiro erg goed in Meet the Parents maar ga toch voor Kingsley. Briljant personage, briljant vertolkt.
5-4
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Dr. Strangelove (Peter Sellers, Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb) - Frank Abagnale Jr. (Leonardo DiCaprio, Catch Me If You Can)
1-0 Dr. Strangelove
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het wordt pas een schande hier als Dr. Strangelove eruit gestemd wordt. En er zijn al velen deze ronde onterecht uitgestemd (ik hoor niemand over Han Solo).
5-0 voor het beste personage ooit.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Everett Ulysses McGill (George Clooney, Oh Brother, Where Art Thou?) - Frankie Four Fingers (Benicio Del Toro, Snatch.)
1-0
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Clouseau is er al uit imo beter dan Strangelove, verloor van SImon, Solo verloor van Serpico, kan gebeuren...... Maar o.a. Logan is eruit gegaan omdat te veel users stemmen zonder een idee hebben over wie het gaat...
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2290 stemmen
Clouseau is er al uit imo beter dan Strangelove, verloor van SImon, Solo verloor van Serpico, kan gebeuren...... Maar o.a. Logan is eruit gegaan omdat te veel users stemmen zonder een idee hebben over wie het gaat...
Schande!En ze laten zelfs Roy Batty(Rutger Hauer in Blade Runner) nog niet eens naar de 2de ronde
Grotere Schande!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nu maar hopen dat Harrisson Ford's beste rol, Indiana Jones, wel gespaard wordt. The Pink Panther heb ik schandalig genoeg nog niet gezien, maar iedere rol van Peter Sellers die eruit gaat is een gemis. Nu is alleen Dr. Strangelove nog over van hem. En is Serpico zo'n bijzonder icoon als Solo? Ik denk het niet. Ook van Lawrence stond ik een beetje te kijken. Ik heb die film niet gezien, maar zo een icoon moet toch wel beter zijn dan die vreselijke Cartman.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ook van Lawrence stond ik een beetje te kijken. Ik heb die film niet gezien, maar zo een icoon moet toch wel beter zijn dan die vreselijke Cartman.
Lawrence is een beetje saai, mooie film, maar O Toole ze nu niet echt een onvergetelijk personage neer. Dat Deckart er uit vloog en zeker Hauer verbaasde mij ook..
En vooral Sgt Hartman van FMJ is er door een stelletje onwetende idioten uitgestemd!
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2290 stemmen
Lawrence is een beetje saai, mooie film, maar O Toole ze nu niet echt een onvergetelijk personage neer. Dat Deckart er uit vloog en zeker Hauer verbaasde mij ook..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gollum (Andy Serkis, The Lord of the Rings) - Col. Nathan Jessep (Jack Nicholson, A Few Good Men)
1-0 Nicholson heeft veel beter rollen gespeeld