- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Knappe actrices (?)
Knock-Out: Knappe actrices (?)
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
wie zit er nou in de finale elisha tog ik snap die telling van hierboven niet (nu vorige pagina)
is dat van alle keren bij elkaar ofzo?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7953 stemmen
Nee, dat zijn hun respectievelijke scores die ze gehaald hebben bij het andere spel: Knappe Actrices Game, Verder niet van belang voor dit spel.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Zo zie je maar dat dit spelletjes nog zinlozer is dan dat het in eerste instantie eigenlijk al was
Claudia Cardinale haalt 10+,0- en wordt hier in de eerste ronde eruit gebonjourd. Elisha Cuthbert: 4+ ,10- en die staat nu gewoon in de finale. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is ook afhankelijk van wie er toen stemde en wie nu, nu heb je ook een tegenstander en je kan geluk hebben of juist nietm je stemt nu voor de knappere van de twee en niet altijd voor wie je knap vindt. De twee games zijn in de verste verte niet te vergelijken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eigenlijk moet je blij zijn als niemand het met je eens is. Misschien maak je dan nog een kans ook. 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7953 stemmen
Nog stemmers? We moeten nog tot de 14!
12-9 is de stand nu. Laat je stemrecht nooit voorbij gaan 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
Vooral niet als je Maran fan bent. De Elisha fans moeten zich verder vooral niet haasten 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7953 stemmen
Ik wilde nu eigenlijk een tegenaanval inzetten voor Elisha, maar ik vind ze stiekem allebei ontzettend mooi. Stemmen was ook superzwaar dit keer. Ik verlang gewoon naar de finale!!!
Leno
-
- 5921 berichten
- 4408 stemmen
Ik weet niet of het nog telt, anders: 13-11
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7953 stemmen
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Wi is die veredelde buurmeid eigenlijk (cutbert)?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.