- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Knappe actrices (?)
Knock-Out: Knappe actrices (?)
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik ben het nu eenmaal eens met Onderhond dat er weinig respect getoond wordt als het om vrouwen(borsten) gaat hier.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
WTF ? Ik heb hier respectloos antwoord gezegd...
Ja misschien goh een mooie vrouw, of nee niet mijn type.. Iets mis mee ? Vind het nogal een klote opmerking om te zeggen dat ik ineens respectloos praat... Bekijk jij het maar mooi effe 
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
At selma Nou eeh volgens mij bedoelde onderhond dat er teveel grote mevrouwen op de lijst staan,,
maar dat weet ik niet zeker.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Opblaaspoppen, dellen, monsters (!)....
Beetje laat om nu pas over respect te beginnen.
Als mensen nu ineens beginnen te beweren dat dit een topic is waar respectvol over vrouwen wordt gepraat mag ik het daar niet mee eens zijn.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
At selma Nou eeh volgens mij bedoelde onderhond dat er teveel grote mevrouwen op de lijst staan,,
maar dat weet ik niet zeker.
Beter lezen dan (geldt ook voor Hannibal).
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Als mensen nu ineens beginnen te beweren dat dit een topic is waar respectvol over vrouwen wordt gepraat mag ik het daar niet mee eens zijn.
je mist de point kompleet. dit is een ouwehoer topic en qua ranzigheid valt het enorm mee..
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
1-5. Vreemde fixatie voor uiers bestaat er hier. Ik heb toch eerder aandacht voor het gezicht denk ik. En die Ward is saai.
Onderhond zegt: teveel borstenfoto's hier. ik hou meer van gezichten.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3277 stemmen
Dat snap ik ook wel. Ik was alleen benieuwd naar het woordgebruik die OH hiervoor gebruikte.
Onderhond, die nu achter zijn pc met een grote glimlach wijselijk zijn mond houdt. 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
WTF ? Ik heb hier respectloos antwoord gezegd...
Ja misschien goh een mooie vrouw, of nee niet mijn type.. Iets mis mee ? Vind het nogal een klote opmerking om te zeggen dat ik ineens respectloos praat... Bekijk jij het maar mooi effe 
Nou al respectloze opmerking gevonden van mij ? Beetje zeeer achterbaks wanneer jezelf uiers enzo zit te gebruiken in je teksten en dan vervolgens mij hier te gaan terrecht wijzen voor gebrek aan respect......
Je bedoelde het ongetwijfeld goed zoals je uitgelegd hebt, maar dit is geen reden om mij effe zo te gaan beledigen ja..... Niet zulke opmerkingen gemaakt ik.
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Ach, ik zeg wat ik vind
als een vrouw mij totaal niet bevalt zeg ik dat soms ook, moet kunnen.. Smaken verschillen.
7-2
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7953 stemmen
Wat een onzindiscussie weer zeg. Dit topic nadert de 180 pagina's en is in mijn ogen echt zeer netjes verlopen. En wat dan nog als dit niet zo zou zijn. Dat valt toch bijna niet te voorkomen in een knock out van 512 actrices met links naar pagina's met de meest uitdagende foto's.
Ik denk trouwens dat een vrouw liever hoort dat ze fantastische tieten heeft waar men graag tegenaan ligt, dan dat ze deze (
) bij haar naam ziet staan. Dat heeft pas iets respectloos.
Gorro
-
- 701 berichten
- 11654 stemmen
8-4, Monica zonder maar 1 seconde te hoeven twijfelen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
@ Doom, net als jij (ik heb zelf namelijk nooit het woord "uiers" in mijn teksten gebruikt, en ben daarom in deze dus niet achterbaks), lees ik ook weleens verkeerd, ik verwarde je even met iemand anders (doe je nu blijkbaar ook bij mij), mijn excuses.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
@ Doom, net als jij (ik heb zelf namelijk nooit het woord "uiers" in mijn teksten gebruikt, en ben daarom in deze dus niet achterbaks), lees ik ook weleens verkeerd, ik verwarde je even met iemand anders (doe je nu blijkbaar ook bij mij), mijn excuses.
ow hehe.. Nou is wel goed!
Kunnen we nu weer leuk door met de knock-out, want vind het wel leuk opgezet namelijk! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.