• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.425 films
  • 12.235 series
  • 34.018 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.129 gebruikers
  • 9.379.042 stemmen

Knock-Out: Knappe actrices (?)

zoeken in:

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12854 stemmen

4-1 Casta dan maar.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Hannibal schreef:

Ik zal nog eens een vraag stellen

3-1 dan maar

Ik ben het nu eenmaal eens met Onderhond dat er weinig respect getoond wordt als het om vrouwen(borsten) gaat hier.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3277 stemmen

Met wie ben je het eens?

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

SelmaDuim schreef:

(quote)
Die opmerking over "uiers" was bedoeld om aan te geven hoe respectloos jij en een paar anderen praten over vrouwen, dus doe nu niet net alsof jouw neus bloed.

WTF ? Ik heb hier respectloos antwoord gezegd...

Ja misschien goh een mooie vrouw, of nee niet mijn type.. Iets mis mee ? Vind het nogal een klote opmerking om te zeggen dat ik ineens respectloos praat... Bekijk jij het maar mooi effe

mikey

• 28993 berichten
  • 5142 stemmen

At selma Nou eeh volgens mij bedoelde onderhond dat er teveel grote mevrouwen op de lijst staan,, maar dat weet ik niet zeker.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Opblaaspoppen, dellen, monsters (!)....

Beetje laat om nu pas over respect te beginnen.

Als mensen nu ineens beginnen te beweren dat dit een topic is waar respectvol over vrouwen wordt gepraat mag ik het daar niet mee eens zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

OK duidelijk.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

mikey schreef:

At selma Nou eeh volgens mij bedoelde onderhond dat er teveel grote mevrouwen op de lijst staan,, maar dat weet ik niet zeker.

Beter lezen dan (geldt ook voor Hannibal).

mikey

• 28993 berichten
  • 5142 stemmen

Als mensen nu ineens beginnen te beweren dat dit een topic is waar respectvol over vrouwen wordt gepraat mag ik het daar niet mee eens zijn.

je mist de point kompleet. dit is een ouwehoer topic en qua ranzigheid valt het enorm mee..

mikey

• 28993 berichten
  • 5142 stemmen

Onderhond schreef:

1-5. Vreemde fixatie voor uiers bestaat er hier. Ik heb toch eerder aandacht voor het gezicht denk ik. En die Ward is saai.

Onderhond zegt: teveel borstenfoto's hier. ik hou meer van gezichten.

V

• 8369 berichten
  • 3366 stemmen

5-1

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

5-2

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3277 stemmen

mikey schreef:

Dat snap ik ook wel. Ik was alleen benieuwd naar het woordgebruik die OH hiervoor gebruikte.

Onderhond, die nu achter zijn pc met een grote glimlach wijselijk zijn mond houdt.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

mikey schreef:

Hij doelt op die domme respectloze opmerkingen van een aantal mensen hier, en zegt het op hun niveau omdat ze het anders niet snappen, maar dat helpt zelfs niet blijkbaar.

mikey

• 28993 berichten
  • 5142 stemmen

@selma, dat is ook goed.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Doom schreef:

(quote)

WTF ? Ik heb hier respectloos antwoord gezegd...

Ja misschien goh een mooie vrouw, of nee niet mijn type.. Iets mis mee ? Vind het nogal een klote opmerking om te zeggen dat ik ineens respectloos praat... Bekijk jij het maar mooi effe

Nou al respectloze opmerking gevonden van mij ? Beetje zeeer achterbaks wanneer jezelf uiers enzo zit te gebruiken in je teksten en dan vervolgens mij hier te gaan terrecht wijzen voor gebrek aan respect......

Je bedoelde het ongetwijfeld goed zoals je uitgelegd hebt, maar dit is geen reden om mij effe zo te gaan beledigen ja..... Niet zulke opmerkingen gemaakt ik.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7953 stemmen

6-2

Edie

• 3185 berichten
  • 1220 stemmen

Ach, ik zeg wat ik vind als een vrouw mij totaal niet bevalt zeg ik dat soms ook, moet kunnen.. Smaken verschillen.

7-2

SniPes

• 786 berichten
  • 1724 stemmen

7-3

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

8-3

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7953 stemmen

Wat een onzindiscussie weer zeg. Dit topic nadert de 180 pagina's en is in mijn ogen echt zeer netjes verlopen. En wat dan nog als dit niet zo zou zijn. Dat valt toch bijna niet te voorkomen in een knock out van 512 actrices met links naar pagina's met de meest uitdagende foto's.

Ik denk trouwens dat een vrouw liever hoort dat ze fantastische tieten heeft waar men graag tegenaan ligt, dan dat ze deze ( ) bij haar naam ziet staan. Dat heeft pas iets respectloos.

Gorro

• 701 berichten
  • 11654 stemmen

8-4, Monica zonder maar 1 seconde te hoeven twijfelen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

8-5

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

9-5

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

@ Doom, net als jij (ik heb zelf namelijk nooit het woord "uiers" in mijn teksten gebruikt, en ben daarom in deze dus niet achterbaks), lees ik ook weleens verkeerd, ik verwarde je even met iemand anders (doe je nu blijkbaar ook bij mij), mijn excuses.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

10-5 Casta !

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

11-5

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

SelmaDuim schreef:

@ Doom, net als jij (ik heb zelf namelijk nooit het woord "uiers" in mijn teksten gebruikt, en ben daarom in deze dus niet achterbaks), lees ik ook weleens verkeerd, ik verwarde je even met iemand anders (doe je nu blijkbaar ook bij mij), mijn excuses.

ow hehe.. Nou is wel goed!

Kunnen we nu weer leuk door met de knock-out, want vind het wel leuk opgezet namelijk!

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ik ook.

11-6

Don Chorizo

• 688 berichten
  • 5753 stemmen

12-6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.