- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Knappe actrices (?)
Knock-Out: Knappe actrices (?)
mikey
-
- 28996 berichten
- 5146 stemmen
Dat heb je altijd, men heeft medestanders 'nodig' die mee gaan in je mening. Dat zie je ook bij reliegie etc..
kos
-
- 46702 berichten
- 8860 stemmen
Iedereen stemt op wat diegene knapper vindt, het schijnt moeilijk te accepteren te zijn dat smaken verschillen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dat zegt iemand die maar naar termen als del grijpt, om z'n stem nog meer kracht bij te zetten, alsof iemand dat boeit.
Of iemand het boeit weet ik niet, boeit het ze niet dan lezen ze er gewoon overheen lijkt mij. Maar zo hebben mensen een idee wat mijn reden is voor mijn stem. Ik gebruik de term del voor vrouwen die ik een del vindt, vind jij dat niet, mij best maar ga dan niet gelijk in de aanval als iemand het wel vindt.
mikey
-
- 28996 berichten
- 5146 stemmen
Kom op jongens wie is niet de pubertijd ingeslingerd door mon pere ce heros.... 
Onderhond
-
- 87601 berichten
- 12864 stemmen
Dat je niet voor Gillain kiest kan ik nog inkomen, maar kan me iemand uitleggen waar die stemmen voor Carice vandaan komen. Hoe modaal kan je gaan ? 
mikey
-
- 28996 berichten
- 5146 stemmen
Die mag er ook wel zijn; minoesje toch?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Toch wel jammer, zo'n "Knappe actrices Knock Out" (nu inmiddels) zonder knappe actrices. 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7971 stemmen
Toch wel jammer, zo'n "Knappe actrices Knock Out" (nu inmiddels) zonder knappe actrices. 
Ja hoor, op dit moment nog 54 in de race en daar zit geen enkele knappe actrice meer bij. Tuurlijk...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijk. Je hóéft niet met het eerste de beste genoegen te nemen hoor. Ik zie de ene gemiddelde doorsnee vrouw na de andere nog gemiddeldere doorsnee vrouw voorbij komen.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7971 stemmen
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijk. Je hóéft niet met het eerste de beste genoegen te nemen hoor.
Zal ik ook zeker nooit doen, maar om nou te zeggen dat er tussen die 54 niks knaps meer zit gaat me erg ver. Je opmerking snijdt hout als we het over karakter, innerlijk e.d. zouden hebben, maar daar gaat het niet over. Knap is het gros van de overgebleven dames toch echt wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind er ook weinig bijzonders tussenzitten (op Johansson, Kidman en Nakashima na).
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Knap is het gros van de overgebleven dames toch echt wel.
Vind jij, ik blijf het niks bijzonders vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.