- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- 'Vote For Favorite Female Photo'-Game
'Vote For Favorite Female Photo'-Game
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Om maar eens met Onderhonds woorden te spreken: "Hoe dom kan je kijken ..."
4-0
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Selma Duim dit zijn de regels die Jordy later heeft op gestelt dat heeft hij 2 weken geleden gepost dus dit zij NU de regels
Ik zal nog 1 keer duidelijk maken wat mijn bedoeling was met dit spel:
A. Het is in principe gewoon een 'lekkere wijven / mooie vrouwen'-contest
B. Het gaat er dus vooral om dat die wijven/vrouwen er zo lekker/ mooi mogelijk op staan
C. Het is niet de bedoeling om te oordelen op het algemene beeld wat je van de vrouw op de foto hebt. Als jij Jennifer Lopez dus normaal niet aantrekkelijk vind, maar op de foto staat ze prachtig, dan moet je niet gaan denken "JLO vind ik normaal onaantrekkelijk, dus ondanks dat deze foto prachtig is stem ik tegen". Het mag uiteraard wel, maar dat druist dus tegen het spel in
D. Velen van jullie plaatsen foto's die artistiek en kunstzinnig zijn. Ze zijn mooi als foto op zich, maar de vrouw op foto speelt een minder belangrijke rol dan de foto als geheel. Uiteraard is dat prima, maar beantwoordt niet aan A, want dan wordt de foto op zich beoordeelt, en niet meer de lekkere/mooie vrouw, zoals oorspronkelijk de bedoeling was
Maar nogmaals, alles mag; maar dan weten jullie in ieder geval met wat voor 'doel' ik dit spel gestart ben, want dat is volgens mij nog steeds wel eens onduidelijk
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat belachelijk dat ze zo weinig gewaardeerd word
6-1
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dat heb je al eerder gepost stan. Ik kan wèl lezen. Blijkbaar heeft hij de regels later aangepast aan het niveau van bepaalde users. 
Jordybeukeboom schijnt niet vies te zijn van een ordinaire vleeskeuring, al zijn ze niet altijd even succesvol, toch jordy? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh en ik heb dan nog lang getwijfeld of de door mij gepostte foto wel genoeg nivo had....
9-1
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Gewoon posten de volgende keer wat maakt het uit!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
3-1, ik zeg er niks meer over. Ik heb de regels niet veranderd, alleen heb ik ze de eerste keer misschien wat vaag omschreven 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
3-1, ik zeg er niks meer over. Ik heb de regels niet veranderd, alleen heb ik ze de eerste keer misschien wat vaag omschreven 
Mwah, de tweede versie is zowat het tegenovergestelde van de eerste versie. 
Spelregels:
- Het gaat om de FOTO en niet om de vrouw zelf. Het is dus geen competitie, het gaat om de mooiste foto.
A. Het is in principe gewoon een 'lekkere wijven / mooie vrouwen'-contest
B. Het gaat er dus vooral om dat die wijven/vrouwen er zo lekker/ mooi mogelijk op staan
C. Het is niet de bedoeling om te oordelen op het algemene beeld wat je van de vrouw op de foto hebt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
7-5
Aangezien jordy duidelijk heeft gemaakt wat de regels van deze game zijn moet je die regels toepassen op je stem. Wil je nog voor een artistieke foto gaan maak je toch lekker zelf een topic aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik trek mijn post terug, stemmen op de foto dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.